کد خبر: ۸۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۵

افشارزاده زمان تعيين سرمربي جديد استقلال را مشخص کرد

 مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد به زودي سرمربي استقلال انتخاب خواهد شد.

بهرام افشارزاده درباره نگراني هواداران استقلال پس از اعلام نتايج مزايده ظهر چهارشنبه گفت: به هواداران استقلال مي‌گويم نگران نباشند زيرا ما فعاليت خود را از روز شنبه براي انتخاب سرمربي تيم آغاز مي‌کنيم و در هفته پيش‌رو سرمربي استقلال براي فصل آتي را معرفي خواهيم کرد. هر چند در اين مدت نيز اقدامات لازم براي عقب نماندن در پيش فصل انجام شده است.

او ادامه داد: همچنين پيش از اين نيز اطلاعات کاملي در مورد وضعيت تيم در فصل گذشته جمع آوري کرديم تا مشکلات تيم را آسيب شناسي کنيم. انشاءالله در جلسه روز شنبه اعضاي هيات مديره اتفاقات بسيار خوبي رقم خواهد خورد.

افشارزاده گفت: ما اطلاعات چند کمپ تمريني را نيز گرفته‌ايم و پس از مشخص شدن سرمربي تيم در اين مورد نيز تصميمات لازم را اتخاذ خواهيم کرد تا مراحل آماده‌سازي خود را به سرعت آغاز کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در باره مشکلات مالي استقلال نيز ادامه داد: به زودي با يک اسپانسر قرارداد خوبي امضا خواهيم کرد و مطمئنا شرايطي را پيش بيني مي کنيم تا به مشکلات فصل گذشته دچار نشويم.

باز هم به هواداران استقلال مي‌گويم که من و مديران استقلال به استناد تجربه خود در اين مدت که تيم‌هاي ديگر در حال آماده سازي خود بودند، وقت را بيهوده تلف نکرده‌ايم و در روزهاي پيش‌رو با شنيدن خبرهاي خوش هواداران متوجه اين موضوع خواهند شد.
*ايسنا