کد خبر: ۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

پوتین: بیست سی دقیقه با اوباما گفتگوی دوستانه داشتم؛ نه من حرف های او را قبول کردم و نه او حرف ها مرا

رئیس جمهورروسیه درباره دیدار با همتای آمریکایی خود گفت:ما حرف های یکدیگر را شنیدیم اما متوجه شدیم نمی توانیم با یکدیگر توافق کنیم.
رئیس جمهورروسیه درباره دیدار با همتای آمریکایی خود گفت:ما حرف های یکدیگر را شنیدیم اما متوجه شدیم نمی توانیم با یکدیگر توافق کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل سایت خبری تیک Tik.ir، ولادیمیر پوتین گفت: ما می دانیم به محض این که هر نوع درگیری یا فاجعه در آنجا (خاورمیانه) روی دهد،قیمت انرژی افزایش خواهد یافت.این به چه معناست؟ این مسئله به معنای آن است که این افزایش قیمت ها بر اقتصاد جهانی فشار وارد خواهد کرد و در چنین برهه سختی برهم زدن اوضاع در خاورمیانه به ضرر اقتصاد جهان خواهد بود.

رئیس جمهور روسیه گفت: ما تمام غروب را درباره سوریه صحبت کردیم و بعد از آن نشست دوجانبه با آقای دیوید کامرون داشتم.

ولادیمیر پوتین گفت: استفاده از تسلیحات شیمیایی اقدام تحریک آمیز شورشیان است که به روی کمک خارجی و کشورهایی که از همان اول از آنهاحمایت کردند،حساب باز کردند.

وی گفت:اجازه دهید به شما یادآور شوم استفاده از زور علیه یک کشور مستقل فقط برای دفاع از خود ممکن است و تا آنجا که همه می دانند سوریه در حال حمله به آمریکا نیست.مطلب دوم این است که تصمیم باید از طریق شورای امنیت سازمان ملل متحد صورت گیرد وهمانطور که یکی از خانم های شرکت کننده در جلسه در روز گذشته گفته است، کسانی که غیر از این اقدام می کنند خود را فراتر از قانون قرار می دهند.

رئیس جمهور روسیه گفت: ما امروز با رئیس جمهور آمریکا دیدار کردیم. گفتگوی ما بیست یا سی دقیقه طول کشید.این گفتگوی جدی و دوستانه وسازنده بود و در فضای دوستانه انجام شد.

رئیس جمهور روسیه گفت:ما عقاید خود را داشتیم اما گفتگو صورت گرفت. ما حرف های یکدیگر را شنیدیم و متوجه شدیم نمی توانیم با یکدیگر توافق کنیم.من با حرف های او موافق نبودم و او هم با حرف های من موافق نبود اما به حرف های یکدیگر گوش و تلاش کردیم تحلیل کنیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
3
راست میگه من هم اونجا بودم
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
منم بودم ولي حرفهاي همديگر را نفهميديم