کد خبر: ۸۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۵

اظهارات ملي‌پوشان جوان فوتبال در حاشيه اردوي تيم ملي

  تمرين تيم ملي فوتبال عصر امروز در ورزشگاه شهيد دستجردي برگزار شد و ملي پوشان قبل از آغاز تمرينات در گفت وگو با خبرنگاران از دلايل انتخاب خود و وضعيت اردوي آماده سازي اين تيم گفتند.

فرشاد احمدزاده در نشست خبري پيش از آغاز تمرين عصر امروز تيم ملي کشورمان در ورزشگاه شهيد دستجردي اکباتان درباره حضور خود در اردوي تيم ملي اظهار داشت: سرمربي تيم ملي فوتبال بازي هاي ليگ را به خوبي زيرنظر داشت و همين مساله باعث شد انگيزه بازيکنان بيشتر شود و تيم ها بيشتر با هم رقابت کنند و در نهايت نفرات خوبي به تيم ملي راه يابند.

اين بازيکن جوان ادامه داد: بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي با هم صميمي هستند و اميدوارم اين صميميت در ادامه وجود داشته باشد.

احمدزاده افزود: طي روزهاي آينده بازي دوستانه با ازبکستان را پيش رو داريم و بعدا از آن در قالب مرحله مقدماتي جام جهاني با ترکمنستان رقابت خواهيم کرد که اميدوارم در اين رقابت ها موفق باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که به باقي ماندن در فهرست کي روش تا چه ميزان اميدوار است گفت: هدف اول ما پيشرفت تيم ملي است و تمام تلاش خود را براي اين پيشرفت انجام مي دهيم و هر آنچه قسمت باشد اتفاق مي افتد.

در ادامه اين نشست خبري روزبه چشمي ديگر بازيکن جوان دعوت شده به اردوي تيم ملي در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص مقايسه تمرينات تيم اميد و بزرگسالان گفت: آقاي کي روش با دعوت 11 بازيکن از تيم اميد نشان داد که به خوبي بازي هاي اين تيم را زير نظر داشته است.

وي اضافه کرد: خاکپور نيز مانند کي روش تمرينات به روزي را ارائه مي داد و تمرينات وي شباهت بسياري به تمرينات سرمربي تيم ملي فوتبال داشت.

اين بازيکن جوان افزود: کي روش تعداد زيادي از بازيکنان جوان را از ليگ برتر به اردوي تيم اميد دعوت کرده که اين مساله حاکي از نظارت وي به بازي هاي ليگ برتر است.

چشمي همچنين درپاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه با قرارگرفتن در پست دفاع وسط که پست تخصص وي نيست مشکلي دارد يا خير؟ گفت: قبل از اينکه در پست هافبک دفاعي بازي کنم در پست دفاع وسط بازي مي کردم و تيم ملي جايي است که هر پستي بدهند بازي مي کنم و تمام تلاش خود را براي موفقيت کشورم به کار مي گيرم. در تيم ملي فرقي نمي کند در کدام پست بازي کني بلکه مساله مهم موفقيت تيم است.
*ايرنا