کد خبر: ۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۹

آندو: ‌اگر خارج نشد! مي‌خواهم در تهران بازي کنم

  آندرانيک تيموريان کاپيتان جديد تيم ‌ملي ايران در حالي فصل گذشته را با پيراهن تراکتورسازي به پايان رساند که حالا دوست دارد يک چالش جديد را با تغيير تيمش به وجود بياورد.

او در سال‌هاي اخير پيراهن استقلال و تراکتورسازي را پوشيده و به نظر مي‌رسد قصد ادامه همين روند را هم دارد. آندو بعد از ماجراهاي هفته آخر ليگ ‌برتر، ترجيح مي‌دهد به تهران برگردد و در پايتخت فوتبالش را دنبال کند. او حتي به دوستان نزديکش گفته است که نمي‌خواهد در تبريز بماند، مگر اينکه شرايط مورد نظرش فراهم نشود. اولويت اول تيموريان رفتن به خارج از ايران يعني کشورهاي عربي است و او انتظار دارد که پيشنهادي از ليگ قطر برايش برسد. او به جنبه مالي اين انتقال هم نگاه ويژه‌اي دارد ولي هنوز با پيشنهاد تيم‌هاي عربي مواجه نشده است.

در صورتي که آندو به خارج از ايران نرود، او ترجيح مي‌دهد که در تهران باشد. آندو به نزديکانش گفته است: «دوست دارم در قطر بازي کنم ولي اگر پيشنهاد نداشتم، مي‌خواهم فوتبالم را در تهران ادامه دهم.» با جدايي احتمالي امير قلعه‌نويي از استقلال، تيموريان مشکلي براي بازگشت به استقلال نخواهد داشت. او رابطه خوبي با گزينه‌هاي فعلي نيمکت استقلال مثل عليرضا منصوريان و پرويز مظلومي دارد و در صورت حضور مربي خارجي هم مي‌تواند گزينه اول آبي‌ها در فصل نقل و انتقالات باشد؛ اتفاقي که البته با وجود اشتباه نابخشودني آندو در بازي با نفت تهران، هيچ کدام از هواداران تراکتورسازي را خوشحال نخواهد کرد. با اين حال تراکتوري‌ها او را مي‌خواهند و حتي پيشنهاد مالي‌شان را هم بالا برده‌اند.

تيموريان يکي از چهره‌هاي ويژه در فصل نقل و انتقالات خواهد بود. البته او در صورت بازگشت به استقلال دوباره با مشکلات مالي مواجه خواهد شد؛ چيزي که دليل مهم او براي جدايي از جمع آبي‌پوشان شد. حالا بايد ديد آندو به کدام تيم خواهد رفت. شايد استقلال نزديک‌ترين و جدي‌ترين گزينه باشد؛ تيمي که تيموريان علاقه خاصي به آن دارد. موضوع ديگري که آندو را به حضور در تهران ترغيب مي‌کند، به دنيا آمدن فرزندش است و او دوست ندارد زياد از آندرو دور باشد.
*خبرآنلاين