کد خبر: ۸۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۶

مارادونا: بدها را با لگد از فیفا بیرون می‌کنم

 اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به انتقاد تند از بلاتر و سران فیفا پرداخت و آنها را به دزد بودن متهم کرد. ماردونا می‌گوید حاضر است بدهای فیفا را با لگد از این نهاد بین‌المللی بیرون کند!

به گزارش ایسنا، مارادونا از افرادی بود که همواره در این چند سال اخیر انتقادهای تند و گزنده ای را درباره فیفا و رئیس آن سپ بلاتر بر زبان آورده است.

الان که پلیس سوئیس چند عضو ارشد فیفا را بازداشت کرده است و سپ بلاتر ممنوع‌الخروج شده، مارادونا بسیار خوشحال است. او این بار بلاتر را به دزد بودن متهم کرد و با حالت تمسخر گفت: بلاتر نباید برای جوابگویی به آمریکا برود؛ چرا که آمریکایی‌ها مدتهاست که به دنبال او هستند و بدون شک این بار آمده‌اند تا او را بازداشت کنند.

اسطوره فوتبال آرژانتین ادامه داد: در فوتبال امروز شفافیت وجود ندارد. دیگر دروغ گویی کافی است. الان که چهره فیفا و بلاتر لکه‌دار شده است افرادی وجود دارند که تلاش می کنند تا بلاتر را دوباره رئیس نگه دارند. من 54 سال سن دارم و تا لحظه‌ای که جان در بدن دارم با فساد می جنگم. وقتی من از فساد در فیفا سخن می گفتم بسیاری می گفتند که او دیوانه است و عقلش را ازدست داده. وقتی خواستار تحقیق در حساب گروندونا شدم بعضی می‌گفتند که دوست دارم او را از سمتش برکنار بکنم اما من دوست داشتم که دزدی ادامه پیدا نکند.

ال دیگو افزود: الان در فیفا میلیاردها دلار پول وجود دارد. این در حالی است که بعضی از بازیکنان کمتر از 150 دلار درآمد دارند. باید همه پول‌هایی را که این آقایان دزدیده‌اند، باز پس گرفته شود و خرج تاسیس آکادمی های ورزشی در کشورهای فقیر آفریقایی شود. بلاتر خوب رفتار نکرد و به وعده‌هایی که داده بود، عمل نکرد. باید ببینیم که او چگونه بعد از این همه فساد و شائبه در کارش پیروزی می‌شود.

مارادونا در پایان سخنان خود گفت: قرار نیست که همه افراد شاغل در فیفا بروند. افراد خوب و باوجدان باقی خواهند ماند اما افراد بدها را من خود با لگد از فیفا بیرون می‌کنم.