کد خبر: ۸۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۷

حل مشکل سرخابی ها از دغدغه‌های روحانی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید که دغدغه رئیس جمهور و معاونان او حل مشکل پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیشنهاد کرده تا دو تیم پرسپولیس و استقلال به آنها واگذار شوند، اظهار داشت: متأسفانه مزایده چهارم هم برای فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نتیجه نرسید. به همین دلیل از آقای گودرزی خواهش کردیم، چون این دو تیم تهرانی هستند به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار شوند.

وی افزود: می‌خواهیم وضعیت این دو باشگاه را تا زمانی که مزایده بعدی برگزار می‌شود، پیگیر شویم. پرسپولیس و استقلال وضعیت مناسبی ندارند و وظیفه ماست به این تیم‌های مردمی که هواداران زیادی دارند، رسیدگی کنیم. باید این دو تیم سر و سامان بگیرند و اگر وزارت ورزش و جوانان به این جمع‌بندی برسد، اداره پرسپولیس و استقلال را بر عهده می‌گیریم تا این دو تیم جایگاه‌های قبلی خود را به دست بیاورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با یادآوری اینکه «واگذاری پرسپولیس و استقلال منتفی شده است»، خاطرنشان کرد: وزیر ورزش از دولت درخواست داشته تا مشکل این دو باشگاه حل شود. آقای روحانی هم از آنجا که یک رئیس جمهور ورزشی است، به فکر حل مشکلات پرسپولیس و استقلال بوده است. او به همراه معاونانش دغدغه حل مشکل این دو باشگاه مردمی را دارند. برای این فصل هم اگر بودجه و اعتباری برای پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته شود مشکل آنها را به این شکل حل می‌کنیم اگر هم اعتباری تعلق نگیرد، اسپانسرهایی هستند که هزینه‌های این باشگاه‌ها را تأمین کنند.

گرشاسبی درباره اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تاکنون نقشی در پرسپولیس و استقلال نداشته است، گفت: متأسفانه کوتاهی شده و با وجود اینکه این دو تیم متعلق به استان تهران هستند اما اداره کل ورزش استان هیچ نقشی در سرنوشت آنها نداشته است. ما اکنون اعلام آمادگی کرده‌ایم که دو باشگاه مطرح پایتخت را در اختیار بگیریم. خود من و همکارانم به اضافه مدیران خوب استقلالی و پرسپولیسی که توانمندی بالایی هم دارند، می‌توانیم اوضاع این دو تیم را سر و سامان دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران توانایی دارد هزینه‌های سالانه این دو باشگاه را که بالغ بر 50 میلیارد است، پرداخت کند، اظهار داشت: گفتم که اسپانسرهایی هستند که بتوانند با تأمین هزینه‌های این دو باشگاه شرایط آنها را سر و سامان بدهند. اگر بستر فراهم شود ما آمادگی داریم این کار را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سؤال که قبول دارد فوتبال استان تهران رو به نابودی است، عنوان کرد: به این شکل که بگویید نه اما برنامه‌هایی با هیئت فوتبال استان تهران داشته‌ایم تا فوتبال را سر و سامان دهیم. حتی برنامه‌هایی برای روستاها، شهرها و شهرستان‌های مختلف داریم تا فوتبال استان تهران توسعه پیدا کند. متأسفانه عدم توجه به تمام رده‌ها باعث شده این اتفاق رخ دهد اما امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم امسال سال موفقی داشته باشیم.