کد خبر: ۸۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۷

مصدومیت فرهاد ظریف جدی شد


لیبروی تیم ملی والیبال که از ناحیه مچ دست راست احساس درد می‌کرد، مصدومیتش جدی شد.

به گزارش فدراسیون والیبال، لیبروی تیم ملی والیبال ایران که از اردوی تیم ملی در فنلاند کمی از ناحیه مچ دست راست احساس ناراحتی می‌کرد و تحت درمان قرار داشت، روز گذشته در تمرین تیم ملی در لس‌آنجلس دچار تشدید مصدومیت شد.

دکتر افروزی، پزشک تیم ملی والیبال در این خصوص اظهار کرد: این مصدومیت ظریف از تمرینات تیم در فنلاند وجود داشت ولی بسیار کم بود و تحت درمان قرار داشت. تا حدودی بهبودی حاصل شده بود ولی دوباره به علت ضربه‌ای که در تمرین به مچ او وارد شد مصدومیتش جدی شد. بعد از انجام رادیولوژی مشخص شد آسیب استخوان نیست و تشخیص التهاب تاندون است. چون منافاتی با سلامت مچ دستش ندارد در صورت کاهش درد می‌تواند مقابل امریکا بازی کند که سعی می کنیم این اتفاق بیفتد.

فرهاد ظریف، لیبروی تیم ملی نیز در این باره گفت: در حال حاضر مشکلات جسمانی بازیکنان که مربوط به اختلاف ساعت آمریکا می‌شود، برطرف شده است. فعلا شرایط خوبی ندارم اما تا جایی که بتوانم به تیم ملی کمک خواهم کرد. مشکلاتی در مچ دست دارم و تا جایی که صلاح‌دید کادر فنی باشد، در دیدار با آمریکا به تیم کمک می‌کنم و اگر هم نشد، علیزاده یکی از لیبروهای خوب ایران است و به جای من در مسابقه با آمریکا شرکت خواهد کرد.

ظریف با اشاره به مصدومیت قبلی چند بازیکن ایران گفت: خوشبختانه شهرام محمودی و عادل غلامی هم بهبود یافتند و می‌توانند به تیم در مسابقه با آمریکا کمک کنند.به گزارش ایسنا ، تیم ملی والیبال ایران بامداد دهم خرداد به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2015 به مصاف آمریکا، قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی می‌رود.