کد خبر: ۸۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۴

وعده اتمام پروژه‌های مسکن مهر در سال 95

 قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه پایان مسکن مهر سال ۹۵ خواهد بود گفت: علت کندی به بهره برداری رسیدن مسکن مهر خدمات زیر بنایی است.

به گزارش تسنیم، اصغر مهرآبادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهرستان قوچان اظهار داشت: اتمام پروژه مسکن مهر طبق خواست مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور اولویت اول برنامه‌های راه و شهرسازی است.

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی افزود: در حال حاضر بخشی از اعتبارات ساخت و تامین امکانات روبنایی در راه و شهرسازی تامین می‌شود در حالی که وظیفه این نهاد نیست ولی به دلیل نیاز و ترغیب مردم به خرید واحدهای مسکن مهر این اقدام انجام می‌شود.

وی با اشاره به نامه وزیر راه به استانداران کشور افزود: در صورتی که استانداران دو سوم منابع روبنایی را تامین کنند وزارتخانه آمادگی دارد یک سوم اعتبارات باقی مانده را تامین کند.

قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر 403 باب مسجد و 53 کلانتری در حال ساخت است که از این تعداد 246 مسجد و 18 کلانتری به پایان رسیده است.

وی تاکید کرد: بیش از دو میلیون و سیصد هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که از این میان تاکنون یک میلیون و پانصد هزار واحد به بهره برداری رسیده و بنا داریم تا پایان شهریور این عدد را به یک میلیون  هفصد هزار واحد برسانیم.

مهرآبادی با بیان اینکه پایان مسکن مهر سال 95 خواهد بود بیان داشت: علت کندی به بهره برداری رسیدن مسکن مهر خدمات زیر بنایی است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر ما در حوزه ساخت سیصد هزار واحد جلوتر از وزارت نیرو هستیم که در صورتی که آب و برق به پروژه‌های مسکن مهر داده شود بسیاری از پروژه‌‎ها به بهره برداری خواهد رسید.