کد خبر: ۸۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۳

حکم عجيب براي پرتاب سنگ توسط فلسطينيان

  وزير جديد دادگستري رژيم صهيونيستي در اولين اقدام ضد فلسطيني خود تلاش دارد تا مجازات شديدتري براي آن دسته از معترضان فلسطيني تصويب شود که اقدام به پرتاب سنگ مي‌کنند.

به گزارش جروزالم پست، آيليت شاکيد، وزير جديد دادگستري رژيم صهيونيستي امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مجازات بيشتري را براي آن دسته از افرادي که اقدام به پرتاب سنگ مي‌کنند وضع کند.

سخنگوي شاکيد اطلاعات زيادي دراين باره منتشر نکرد اما تاييد کرد که اين لايحه مشابه با لايحه‌اي خواهد بود که زيپي ليوني، وزير دادگستري پيشين آن را ارائه کرده بود. با توجه به اصلاحات پيشنهادي افرادي که اقدام به پرتاب سنگ يا اشياء ديگر کنند ممکن است تا 20 سال به زندان محکوم شوند.

طبق اصلاحات پيشنهادي افرادي که اقدام به پرتاب سنگ يا اشياء ديگري به سوي خودروهاي نظامي اسرائيلي کنند با مجازات‌هاي سنگينتري مواجه خواهند شد.

شاکيد يکي از اعضاي راستگرا و افراطي کنست که به اظهارات نژادپرستانه مواضع ضد فلسطيني شهرت دارد درپي ناتواني نتانياهو در تشکيل يک کابينه قدرتمند و نياز وي براي ائتلاف با ديگر احزاب پس از انتخابات اخير به عنوان وزير جدي دادگستري رژيم صهيونيستي انتخاب شد.

 اين وزير نتانياهو به اندازه‌اي داراي عقايد افراطي است که حتي سابقه انتشار مطالبي مبني بر نسل‌کشي فلسطينيان را نيز دارد.
*تسنيم