کد خبر: ۸۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۲

مشکلات پرسپوليس؛ از تغيير کادرفني تا بازيکن بي‌کيفت

  بازيکن سابق پرسپوليس معتقد است اشتباهات فردي پرشمار بابک حاتمي که در نيم فصل به اين تيم اضافه شده باعث شد سرخپوشان در رياض نتيجه را به الهلال واگذار کنند.

رضا شاهرودي در ابتدا با تمجيد از بازي تاکتيکي الهلالي‌ها گفت: الهلال يکي از تيم‌هاي ريشه دار و قدرتمند آسيا است که حتي در زمان بازي ما هم خيلي قوي بود. در بازي رفت هر طور بود، پرسپوليس بازي را برد اما نتوانست در بازي برگشت به خوبي از گلي که زده بود، دفاع کند.

مدافع چپ سابق پرسپوليسي‌ها در ادامه نيز انتقادي به برانکو وارد مي‌کند و مي‌گويد: بزرگترين اشتباه برانکو اين بود که به تيمش دستور دفاعي داده بود و با اين روش از همان ابتدا مشخص بود که الهلال بوي گل مي‌دهد. پرسپوليس از نيمه خودش جلوتر نمي‌رفت و انگار همه بازيکنان به سوشا مکاني چسبيده بودند.

وي ادامه داد: در آخر اين فشردگي دفاع هم جواب نداد و از عمق دفاع و بين مدافع راست و وسط 2 گل وارد دروازه پرسپوليس شد.

رضا شاهرودي در ادامه نقد فني‌اش از اين بازي درباره عملکرد بابک حاتمي در اين بازي گفت: متاسفانه حاتمي که در نيم‌فصل با سروصداي زيادي به پرسپوليس آمد، در بازي‌هاي اخير نقطه ضعف پرسپوليس بود. درخشان اين بازيکن را خيلي دوست داشت و اصرار اشتباهي براي آوردنش داشت اما پرسپوليس مقابل الهلال از همين ناحيه ضربه خورد. پرسپوليس اصلا فصل خوبي نداشت اما ديگر نبايد به آن فکر کنيم. همه چيز دست به دست هم داد. از مديريت بگير تا تغيير کادرفني و بازيکنان بي‌کيفيت. هر مقطع از فصل کار طوري پيش مي‌رفت که يک تيم ضعيف وارد زمين مي‌شد.

شاهرودي در پايان گفت: اگر منطقي بخواهيم نگاه کنيم برانکو فرصتي نداشت تا پرسپوليس را آماده کند و شرايط را تغيير دهد. اين تيم از نظر بدني و فني مشکل داشت و برانکو نتوانست به اهداف تاکتيکي‌اش برسد. اصلا آوردن برانکو در اين مقطع اشتباه بود. او بايد يا در تعطيلات نيم‌فصل مي‌آمد و يا اينکه براي فصل بعد به پرسپوليس مي‌آمد.
*ورزش 3