کد خبر: ۸۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۷۰

ماجراي قدم زدن دختر بي‌حجاب در خيابان‌هاي شيراز

 خانمي که در ايام نوروز در شهرک گلستان شيراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواري است.

طهماسب يزداني بعد‌از‌ظهر امروز در نشست هفتگي جامعه روحانيت شيراز اظهار داشت: روز 12 فروردين در فضاي مجازي دعوتي از سوي جريانات معلوم‌الحالي براي کشف حجاب انجام‌شده بود.

وي افزود: در اين راستا بنا بود عده‌ايبي حجاب وارد خيابان‌ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نيز يک مورد اتفاق افتاده بود.

اين مقام قضايي ادامه داد: در اين شهرک خانمي به‌صورت بي حجاب به خيابان آمده بود که پرونده اين فرد با توجه به توزيع عکس و فيلم آن در فضاي مجازي و حساسيت ايجادشده، با جديت پيگيري و اين خانم مجرد دستگير شد.

وي اضافه کرد: پس از دستگيري مشخص شد که وي از نظر وضع رواني بيمار بوده و بايد در بيمارستان ابن‌سينا بستري شود و پزشکان گفته نزديکان اين خانم مبني بر جنون ادواري را تائيد کردند.

يزداني همچنين گفت: دشمنان نظام نسل‌کشي را در دستور کار قرار داده‌اند که يکي از وسيله‌ها در اين راستا شيوع ماهواره، بدحجابي و ماده مخدر است.

وي مورد کشف حجاب کامل و عمدي را متفاوت با بدحجابي از سر نا‌آگاهي دانست و بيان کرد: در ارتباط با بدحجابي هم به سپاه و هم به نيروي انتظامي دستورات لازم صادر شد اما گاه احساس مي‌کنيم که با برخورد قهري نمي‌توان با بدحجابي برخورد کرد و بايد با فرهنگ‌سازي، آگاهي بخشي در رسانه‌ها، وعظ‌ها و منابر از اين موارد پيشگيري کرد.

دادستان شيراز در مورد قليان‌کشي نيز گفت: شيراز به‌عنوان شهر علما و فضلا و 15 هزار شهيد دفاع مقدس، شهر حافظ و سعدي و سومين حرم اهل‌بيت، نبايد به‌عنوان قليان‌کشي شهره شود.

يزداني اضافه کرد: ما به نيروي انتظامي دستور اکيد داديم که با مصرف قليان در معابر عمومي و پارک‌ها برخورد شده و جمع‌آوري شود.

*باشگاه خبرنگاران