کد خبر: ۸۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۶

آقايان رئيس حرمت فغاني را شکستيد

  يکي از داوران درجه ملي فوتسال نامه‌ گلايه‌آميزي را عليه فدراسيون فوتبال منتشر کرده است.

در متن نامه فرزين صالح آمده است: با سلام، آقاي کفاشيان؟ آقاي افتخاري؟ سوالها و صحبتهايي که مي خواهم بيان کنم همه اينها درد و دلهاي يک داور نيست بلکه درد و دلهاي همه داوران، ناظران و نمايندگان زحمتکش کشور اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي است که تا به حال به دلايل مختلف کسي آنها را بيان نکرده است.

بنده به عنوان عضو کوچکي از خانواده داوران فوتسال که اساتيد بزرگي چون حسين آقاي يدي، مهدي هنروري، علي خسروي و ديگر داوران پيشکسوت عزيز هستم که با بيان نمودن اين سخنان مطمئنا براي هميشه از قضاوت محروم خواهم شد اما بگذاريد بنده فدا شوم ولي حرف همه را بزنم. آقايان رئيس شما متأسفانه که از يک خانواده هستيم حرمت همه داوران و پيشکسوتان عزيز را زير پا گذاشته و له کرده ايد اين حرمتها را. آقايان رئيس بزرگترين حرمت شکني شما در رابطه با آقاي عليرضا فغاني افتخار حال حاضر داوران است که فينال جام ملتهاي قاره پهناور آسيا را قضاوت نموده ولي متأسفانه در ايران از طرف رؤساي خود دچار حرمت شکني شده و با حمايت نکردن از داوران عزيز به همه آنها بي احترامي کرده ايد، شما با پرداخت نکردن حق الزحمه بسيار ناچيزشان حق الناس کرده ايد. آقايان اندکي فکر کرده ايد که با حق الناس کردن داوران در حال خريد ساختمان براي کميته فوتسال هستيد؟ لطفا فرافکني نکنيد و همه مي دانند که محل اعتبارات حق الزحمه داوران از کجاست؟ همه مي دانند که از محل وروديه تيمها و قراردادهاي بازيکنان مي باشد. ولي شما همه اين پولها را با اينکه اين همه درآمد حتي از اسپانسرها داريد خرج سفرهاي مکرر اردوهاي خارجي و پرداخت پولهاي ميلياردي براي سفره، حقوق آقاي کي روش، پرداخت ماليات ايشان مي‌کنيد.

آقايان رئيس متأسفانه شما فقط داوران عزيز و زحمتکش را به نگاه ابزاري نگاه کرده زيرا اگر هفته اي داوران عزيز قضاوت نکنند همه شما زير سوال خواهيد رفت، پس نگاه شما فقط نگاه ابزاريست به اين قشر هميشه مظلوم کشور. در اين شرايط بسيار سخت که واقعا همه به سختي زندگي مي کنند داوران، ناظران و نمايندگان عزيز همگي بسياري از خود را بدليل اينکه مي خواهيد سرفه جويي کنيد در هزينه ها و آنها با شما همکاري کرده و با هزينه شخصي خود در بدترين شرايط آب و هوايي سفرهاي انجام مي دهند تا بازي ها به نحو حسن انجام شوند و همين امر باعث انتخاب فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران به عنوان بهترين فدراسيون گرديد زيرا ما همه خود را اعضاي يک خانواده مي‌دانيم اما شما براي اين اعضاي خانواده که واقعا زحمتکش هستند چکار کرده ايد؟

شما حتي هزينه هاي اياب و ذهاب آنها را نيز پرداخت نکرده ايد. پس ديگر حرفي براي گفتن ندارم ولي در پايان از همه داوران، ناظران، نمايندگان و پيشکسوتان عزيز اين زحمتکشان که همگي دوستان بنده مي باشند عذرخواهي و طلب حلاليت مي‌کنم؛ زيرا به خوبي مي دانم ديگر با بيان اين سخنان که حرف دل همه مي باشد جايي در قضاوت نخواهم داشت و مرا محروم خواهند کرد همانگونه که آقاي افتخاري فعلا دستور مستقيم به محروميت بنده داده اند اما واقعا ديگر تحمل نداشتم و حرف همه را به زبان آوردم.

آقايان رئيس اميدوارم اين مطالب را بخوانيد و گوش دهيد و بعد از خواندن؛ قدري به وجدان خود رجوع کنيد مشکلات داوران را مشکلات خود بدانيد که ببينيد چه ها کرده ايد در حق اين داوران عزيز.

به اميد موفقيت همه داوران، ناظران، نمايندگان و پيشکسوتان کشور که همگي از قشر زحمتکشان اين عرصه مقدس قضاوت مي باشند.
فرزين صالح داور درجه ملي فوتسال
*بانک ورزش