کد خبر: ۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۳

95 درصد از شاکله تيم ملي براي جام جهاني 2018 را در اختيار داريم

یسنا: مربي تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد که 95 درصد از شاکله اصلي تيم ملي براي جام جهاني 2018 را در ميني کمپ دوم تيم ملي در اختيار داريم.

اوسيانو کروز با تاکيد بر اينکه از عملکرد بازيکنان در ميني کمپ اول و دوم بسيار راضي هستيم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اينکه اين دو ميني کمپ پس از پايان ليگ برتر بود از بازيکنان بسيار راضي هستيم چرا که آن‌ها با پشتکار و عزم بالا مي‌خواهند که بهترين عملکرد را داشته باشند.

وي ادامه داد:‌ از اينکه بازيکنان تيم فوتبال نفت، پرسپوليس و ذوب آهن را در اختيار نداشتيم، متاسفيم اما بايد بگويم که 95 درصد از شاکله اصلي تيم ملي براي جام جهاني 2018 را در اختيار داشتيم.

کروز با بيان اينکه ساير بازيکنان در ليست آماده‌باش حضور دارند عنوان کرد: هنوز تصميم نهايي را در مورد تيم اصلي نگرفته‌ايم و ساير بازيکنان در ليست آماده باش حضور دارند. در مجموع از عملکرد بازيکنان بسيار خرسند هستيم چرا که اهدافي را که در سر داشتيم توانستيم در ميني‌کمپ دوم به دست آوريم.

دستيار اول سرمربي تيم ملي با بيان اينکه بازيکنان جواني در اردوي تيم ملي حضور يافته‌اند گفت: آن‌ها اعتماد به نفس بهتري پيدا کرده‌اند و به راحتي مي‌توانند فوتبال خود را در زمين ارائه دهند. از نگرش و برخورد بازيکنان بسيار خوشحال هستيم.

کروز همچنين در مورد اضافه شدن عليرضا جهانبخش به تيم ملي بيان کرد: هنوز نمي‌دانيم که او در ليست نهايي حضور داشته باشد. او عمل جراحي انجام داده بود و در حال حاضر در دوران نقاهت به سر مي‌برد هرچند که خود را به تيم ملي معرفي کرد و کادر پزشکي نيز او را ديد.