کد خبر: ۸۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۷

بنگر: پرسپوليس ليگ 10 هم برود مي‌مانم

ورزش سه: محسن بنگر با همان تعصب مثال زدني اش مي توانست در دقايقي از بازي به ترکيب پرسپوليس اضافه شود اما کادر فني چنين تصميمي نداشت.

بنگر که در روزهاي اخير حدود 45 آمپول به پاي خود تزريق کرده بود در گفتگويي از دلايلي شکست پرسپوليس مقابل الهلال صحبت مي کند. شماره شش پرسپوليس البته هنوز از اين شکست ناراحت است. او باخت به الهلال را هضم نکرده و حسرت را مي شود در حرف هايش مشاهده کرد.
چون ترسيديم باختيم

ما ترس داشتيم و به همين دليل باختيم. تيم الهلال البته خوب بود اما ما مي توانستيم به اين تيم گل بزنيم. متاسفانه قبل از بازي جو به سود تيم ما نبود اما من مطمئن بودم که مي توانيم دروازه الهلال را باز کنيم. ديديد که اواسط نيمه دوم حدود يک ربع حمله کرديم و چند موقعيت جدي بدست آورديم. به نظر من اگر شجاع بازي مي کرديم و از دقيقه اول به فکر گل زدن بوديم مسيرمان براي صعود هموار مي شد. ما 75 دقيقه ترس داشتيم و جزاي تيمي که بترسد هم همين حذف از مسابقات است.

جوان هاي ما فکر کردند جنگ است!

چند روز قبل از سفر جوي براي ما بوجود آمد که واقعا مي ترسيديم به عربستان برويم. مدام مي گفتند مواظب باشيد،چون مي خواهند کارشکني کنند. طوري صحبت مي کردند که انگار قرار است به جنگ برويم. اين داستان بخصوص براي جوان هاي ما عجيب بود. آنها واقعا مي ترسيدند. آنچنان که برخي از بازيکنان مان فکر مي کردند اگر گل بزنند بلايي سرشان مي آيد و آنها را مي کشند. در صورتي که اصلا اينطور نبود. ما به يک جنگ فوتبالي رفته بوديم و برخورد الهلالي ها آنچنان که مي گفتند بد نبود.

45 آمپول زدم تا بازي کنم

مي توانستم 40،30 دقيقه براي پرسپوليس بازي کنم اما کادر فني صلاح نديد. در اين چند روز اخير، فکر مي کنم بعد از بازي با استقلال، هر روز 6،5 آمپول مي زدم تا در شرايط بازي باشم. پزشکان گفته بودند بايد پايت را گچ بگيري. منت سر پرسپوليس نمي گذارم اما 45 آمپول زدم تا در شرايط بازي باشم و براي دقايقي هر چند کوتاه بتوانم به تيمم کمک کنم اما مقابل الهلال بازي به من نرسيد. اتفاقا خيلي خوب هم گرم کردم اما صلاحديد کادر فني اين بود که بازي نکنم!

از بازي نکردن ناراحتم

مگر مي شود بازيکني بازي نکند و ناراحت نباشد؟ من مي دانستم که اگر به زمين بروم مي توانم به پرسپوليس کمک کنم. بازي نکردم و به همين دليل هنوز ناراحتم. الان هم پايم را آتل بستم و مي خواهم دنده شکسته ام را درمان کنم. فصل کابوس وار هم براي ما بازيکنان و هم تماشاگران تمام شد. اميدوارم هواداران ديگر پرسپوليس را با اين شرايط نبينند.

پول نداشتيم سالن بگيريم!

اين فصل انواع و اقسام اتفاق ها براي پرسپوليس افتاد. فکر مي کنم پرسپوليس هيچ فصلي به اندازه اين فصل با مشکلات مالي دست و پنجه نرم نکرد. در عربستان شنيدم که قرار بود روز بازي به سالن کنار هتل برويم و عرق گيري کنيم. فکر مي کنم بايد هزينه اي مي کرديم اما به دليل کمبود بودجه به سالن نرفتيم و مجبور شديم در طبقه اول هتل گرم کنيم!البته اين اتفاق در مقايسه با اتفاق هاي ديگري که در طول فصل برايمان رخ داد چندان عجيب نبود.

پرسپوليس ليگ 10 هم برود مي مانم

هنوز مشخص نيست که آيا باشگاه مي خواهد تيمداري کند يا نه. سالي که نکوست از بهارش پيداست. به نظرم با اين شرايط، پرسپوليس بايد تيم را براي نيفتادن ببندد. من خودم يک فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم. پرسپوليس هر ليگي برود، حتي به ليگ 10، باز هم مي مانم و براي اين تيم بازي مي کنم. البته اگر ما را بخواهند!