کد خبر: ۸۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۳

منصوريان: در بازي‌ باشگاهي سرود‌ ملي پخش‌ کردند

ورزش 3/ سرمربي تيم نفت تهران معتقد است هواداران تيم الاهلي از حذف تيم شان خشمگين شده بودند و به همين دليل به سوي ما بطري پرتاب کردند.

علي رضا منصوريان در رابطه با اتفاقات عربستان و حواشي بازي اين تيم در عربستان گفت: به ما خيلي سخت گذشت، شرايط سختي داشتيم و فکر مي کنم شرايط ما از پرسپوليسي ها سخت تر بود، معطلي زيادي در فرودگاه دشتيم، البته در هتل با ما برخورد خوبي داشتند اما وقتي وارد زمين شديم بازهم هواداران اين تيم با ادبيات بدي با ما برخورد داشتند، قبل از شروع بازي سرود ملي عربستان را پخش کردند، نمي دانم شايد بازي با نفت براي آنها بازي ملي محسوب مي شد!
وي ادامه داد: ولي در نهايت کاري را که لازم بود کرديم و توانستيم با موفقيت اين مرحله را رد کنيم. البته اگر ما مي توانستيم از موقعيت هاي خودمان استفاده کنيم قطعا مي توانستيم نتيجه اين بازي را به سود خودمان تمام کنيم. بهرحال تيم ما جوان است و ميانگين سني پاييني دارد، شايد يکي از دلايل فرصت سوزي هاي تيم ما همين جوان بودن تيم بود.

سرمربي تيم نفت تهران درباره حواشي پايان اين بازي گفت: ما بعد از بازي نيم ساعت در زمين بوديم، متاسفانه زننده ترين اتفاقي که آنجا ديديم وقتي بود که ارسلان مطهري مي خواست با يکي از بازيکنان آنها دست بدهد اما آنها وي را با بطري زدند. گرچه مديرشان بعدا بابت اين موضوع از ما عذرخواهي کرد. در ضمن من معتقديم که فضايي که از سمت دولت عربستان به سمت تماشاچي هاي اين تيم انتقال پيدا کرد، فضاي منفي و جو بدي ايجاد کرده بود. من در کنفرانس هم گفتم که زماني که تيم الاهلي به تهران آمد ما ميزباني خوب و گرمي داشتيم، حتي بنده آي دي کارت خودم را به رئيس آنها دادم تا بتواند در ورزشگاه حضور پيدا کند اما متاسفانه عربستاني ها اينگونه جواب ما را دادند.

منصوريان در پايان راجع به لفظ حيدر حيدر در پايان اين بازي گفت: ما قبل از هربازي و در پايان هربازي که منجر به پيروزي شود از اين نام استفاده مي کنيم خيلي دوست داشتم که در جده نيز اين نام مبارک را به زبان بياوريم که اين اتفاق هم افتاد و به آرزوي مان رسيديم.