کد خبر: ۸۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۳

مدافع تيم ملي فوتبال در انديشه لژيونر شدن!

تسنيم/ مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: مي‌خواهم در تيم ملي بدرخشم تا با بازي‌هاي درخشان راهي فوتبال اروپا شوم.
حسين کنعاني در کنفرانس خبري پيش از تمرين امروز (جمعه) تيم ملي اظهار داشت: خيلي خوشحالم که براي اولين بار به تيم ملي دعوت شدم و از اينکه کارلوس کي‌روش به جوان‌ها اعتماد کرد و حالا چند بازيکن تيم اميد را هم به اردو دعوت کرده تلاش خواهيم کرد تا خودمان را به خوبي نشان دهيم.
وي افزود: مطمئنا هرچه در توان داريم در تيم ملي بزرگسالان نشان خواهيم داد تا بتوانيم نظر کارلوس کي‌روش و کادرفني تيم ملي را جلب کنيم. مي‌خواهم آن قدر خوب کار کنم و در تيم ملي بدرخشم که در نهايت لژيونر شوم و به فوتبال اروپا برسم.
مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان درباره حاشيه‌اي که در تيم اميد براي او به وجود آمد و گفته شده بود پيش از بازي با عربستان از تيم ملوان به او گفته بودند خودش را به مصدوميت بزند تا استراحت کند، گفت: در خصوص اين ماجرا بايد بگويم واقعا مصدوم بودم و کمردرد شديد داشتم البته مي‌توانستيم براي تيم اميد مقابل عربستان بازي کنم اما با باشگاه نيز صحبت کردم و آنها گفتند بهتر است که بازي نکنم چون بعدا ضربه اين مصدوميت را خواهم خورد. شايد اگر بازي مي‌کردم يک يا دو ماه دور از ميادين بودم اما خوشبختانه با استراحت کردن توانستم بهبود بيابم، خداراشکر تيم اميد هم از اين مرحله بالا رفت و اميدوارم بتوانيم با اين تيم راهي المپيک شويم.
مدافع تيم ملوان در پاسخ به اين سوال که چه مدت از قراردادش با اين تيم باقي مانده است، اظهار داشت: من در ملوان بازيکن سرباز هستم و يک فصل ديگر بايد در اين تيم بمانم. بعد از آن هم چون يک نيم‌فصل با پرسپوليس قرارداد دارم به پرسپوليس بازمي‌گردم تا قراردادم به پايان برسد، ضمن اينکه بايد بگويم خوشحالم که در سن 21 سالگي توانستم به تمام رده‌هاي تيم ملي دعوت شوم و پرونده من اکنون کامل شده است، فقط اميدوارم حضور من در تيم ملي بزرگسالان تداوم داشته باشد تا بتوانم از تيم ملي به اروپا بروم.