کد خبر: ۸۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۰

نصرتي: اينترنت نداشتم پس نمي‌دانم تيم بعدي‌ام کجاست!

اسپورت تي وي/ محمد نصرتي، نامي که اسمش در نزديکي هاي تراکتورسازي شنيده مي شود و توني اليويرا در نيم فصل که به تراکتور بازگشت اين بازيکن را در کنار اسدي براي دفاع خود مي خواست ولي اين انتقال انجام نشد. حالا با به پايان رسيدن اين فصل دوباره بحث بازگشت اين بازيکنان به تراکتور داغ شده است.
محمد نصرتي که ارتباط خوبي هميشه با رسانه ها داشته است، در تبريز نيز هوادار زيادي دارد. البته ترک زبان بودن او تنها يکي از دلايل محبوبيت اوست تا نام او در کنار تيم تراکتور براي هواداران خوشحال کننده باشد. با بحث بازگشت نصرتي به تراکتور با وي تماسي داشتيم ولي او واکنش جالبي به اين موضوع نشان داد و به خبرنگار سرويس فوتبال اسپورت تي وي گفت: اگر راستش را بخواهيد بايد بگويم که چند روزي اينترنت نداشتم تا از اخبار مذاکراتم بي خبر باشم و شما بايد بگوييد جديدا با کدام تيم مذاکره کرده ام و يا اينکه مذاکره و پيشنهادي بوده يا نه ؟
نصرتي ادامه مي دهد : هيچ تيمي خودش را پيدا نکرده و همه از مذاکرات نهايي و از اتفاقات با تيم هاي رنگارنگ حرف مي زنند، از شمال بگير تا جنوب. من نيز فقط از طريق رسانه ها از چنين مذاکراتي مطلع مي شوم .
وي در مورد اينکه حضور خود را در تراکتور تکذيب مي کند گفت: من خودم ترک هستم و بهترين روزهاي فوتبالي ام را در تبريز سپري کرده ام و دوستان خوبي هم در اين شهر دارم و هميشه حضور در تراکتور سازي براي من يک الويت بوده است و الان هم خوشحال مي شوم دوباره به اين تيم بازگردم .
وي ادامه داد : همه هواداران در ابتداي فصل فهميدند که علت جدايي من از تراکتور نه فني بود و نه مالي بلکه عدم مديريت صحيح و بي احترامي مدير عامل وقت بوده است که در اولين فرصت بعد از جدايي وي از تراکتور قصد بازگشت داشته ام که مهيا نشد و اکنون منتظر اين فرصت هستم تا دوباره به تراکتور بازگردم .