کد خبر: ۸۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۲

ترافیک سنگین در جاده های به سمت تهران

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه از ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به شهر تهران و استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد خودروها، مسافران تا جایی که امکان دارد، بازگشت خود را به روزهای آینده موکول کنند.
 فارس: فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه از ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به شهر تهران و استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد خودروها، مسافران تا جایی که امکان دارد، بازگشت خود را به روزهای آینده موکول کنند.

علی‌ نیک‌روش با اشاره آخرین وضع ترافیکی محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک در محور فیروزکوه هم به سمت شهر تهران و هم به سمت استان مازندران سنگین است.

وی با بیان اینکه ترددهای خودروهای سبک و سنگین به علت انسداد محور هراز از محور فیروزکوه انجام می‌شود، تصریح کرد: محور هراز همچنان به علت ریزش کوه در محدوده شهرستان آمل مسدود است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه افزود: حجم زیاد خودروهای عازم استان مازندران و انسداد محور هراز موجب شده تا ترافیک بسیار سنگینی در این محور ایجاد شود که لازم است تا مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

نیک‌روش با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها در محور فیروزکوه گفت: تردد کفی و کامیون‌ در محور فیروزکوه تا ساعت 24 امروز ممنوع شده و 14 دوربین در این محور فعال است که تخلف‌های رانندگی را به ثبت می‌رساند؛ از صبح امروز تاکنون تصادفی نداشته‌ایم.

وی به رانندگان توصیه کرد تا هنگام رانندگی صبر و حوصله پیشه کرده و تا جایی که امکان دارد، زمان بازگشت خود را به روزهای آینده موکول کنند.