کد خبر: ۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۰

مصدوميت شديد مدافع تيم ملي و نگراني عجيب کي‌روش

 در آخرين تمرين ميني کمپ دوم تيم ملي فوتبال کشورمان يکي از بازيکنان به شدت آسيب ديد.

تيم ملي فوتبال کشورمان از ساعت 10 صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه دستگردي آخرين تمرين خود را در قالب دومين ميني کمپ برگزار کرد.

*سيد جلال حسيني و خسرو حيدري به دليل مشکلات مالياتي و سروش رفيعي به همراه جلال علي محمدي به دليل مشکلات خدمت سربازي در تمرين امروز تيم ملي غايب بودند که البته علي محمدي از اواسط تمرين به جمع ملي‌پوشان اضافه شد.

*بازيکنان 10 دقيقه قبل از آغاز تمرين وارد زمين چمن دستگردي شدند که هر کدام به نحوي کار با توپ انجام مي‌دادند تا براي تمرين تاکتيکي تيم ملي آماده شوند.

*بازيکنان پيش از شروع تمرين به دستور کي‌روش دور هم جمع شدند که سرمربي تيم ملي کشورمان برنامه امروز تمريني آنها را اعلام کرد و بازيکنان با دويدن و گرم کردن به همراه دکتر ديه گو آماده تمرين تاکتيکي شدند.

*آندرانيک تيموريان، پژمان منتظري، مسعود شجاعي، هاشم بيک‌زاده و احسان حاج صفي 5 بازيکني بودند که پيش از آغاز تمرين تاکتيکي کي‌روش آنها را از جمع ساير بازيکنان جدا کرد و پشت دروازه زير نظر دکتر ديه‌گو تمرينات خود را دنبال کردند اين بازيکنان با کارهاي آمادگي جسماني و همچنين کار با توپ تمرينات خود را انجام دادند. جلال علي محمدي که از اواسط تمرين به جمع ملي پوشان اضافه شد به دستور کي روش به جمع 5 بازيکن که پشت دروازه تمرين مي‌کردند، اضافه شد.

*4 دروازه‌بان حال حاضر در تمرينات تيم ملي کار خود را با دن گاسپار شروع کردند که مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي کشورمان پس از گرم کردن آنها تمرينات اختصاصي را براي آنها در نظر گرفت تا فوتبال درون تيمي آغاز شود.

*کي‌روش بازيکنان را به دو تيم 10 نفره سفيد و قرمز تقسيم کرد که در زميني نسبتاً بزرگتر نسبت به روزهاي گذشته بازيکنان فوتبال درون تيمي را انجام دادند.

*پس از گذشت حدود يک ساعت از تمرين کي‌روش براي استراحت دادن به بازيکنان در سوت خود دميد و بازيکنان پس از نوشيدن آب نفسي تازه کردند. اين اتفاق در حالي افتاد که محمد‌نژاد مهدي به يک‌باره به روي زمين افتاد و به شدت به خود مي‌پيچيد. پزشکان حاضر در تمرين تيم ملي سريعاً بالاي سر مدافع تيم ملي کشورمان حاضر شدند تا وضعيت او را بررسي کنند.

*نژادمهدي از ناحيه دست راست به شدت آسيب ديد که اين موضوع باعث نگراني کي‌روش نيز شد به نحوي که سرمربي تيم ملي از ميانه ميدان به سمت نژادمهدي دويد و تمام کادر فني تيم ملي بالاي سر او حاضر شدند تا از وضعيتش باخبر شوند. ابتدا پيش‌بيني شد که دست نژادمهدي دچار شکستگي شده اما پس از بررسي توسط پزشک تيم ملي مشخص شد که ضرب‌خوردگي جدي باعث مصدوميت اين بازيکن شده بود.

*برخلاف روزهاي گذشته تماشاگران از تمرين امروز تيم ملي استقبالي به عمل نياوردند و تعداد آنها به 4 نفر مي‌رسيد.

*در پايان تمرين کي‌روش بازيکنان را جمع کرد و پنج دقيقه براي‌شان صحبت کرد.
*تسنيم