کد خبر: ۸۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۸

برانکو دست خالي ايران را ترک مي‌کند

  مسئولان باشگاه پرسپوليس نتوانستند پيش قرارداد مربيان کروات خود را با وجود اتمام مسابقات پرداخت کنند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، باشگاه پرسپوليس نتوانست به تعهدات مالي خود نسبت به مربيان کرواتش عمل کند و بعد از دستياران برانکو، اين مربي هم مجبور است دست خالي به تعطيلات برود.

با وجود اينکه برانکو و دستيارانش نهايت همکاري را با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشتند و حتي يک بار هم در مصاحبه‌هاي خود از وضعيت مالي‌شان از اين باشگاه گلايه نکردند، انتظار مي‌رفت با پايان يافتن مسابقات ليگ آنها حداقل پيش قراردادهاي خود را از باشگاه پرسپوليس دريافت کنند اما اين اتفاق رخ نداد و بعيد است در چند روز آينده در اين مورد خبري شود.

با وضعيتي که باشگاه پرسپوليس دارد و منتفي شدن خصوصي شدن اين باشگاه بايد منتظر ماند تا وزارت ورزش تصميم جديدي در خصوص باشگاه پرسپوليس اتخاذ کند و قطعاً اين مسئله هم زمان‌بر خواهد بود. در اين شرايط مسئولان باشگاه پرسپوليس توان پرداخت مطالبات مربيان کروات خود را که گفته مي‌شود مبلغ کمي نيست، نخواهند داشت و بايد ديد آنها تا چه مدتي به سکوت خود در اين زمينه ادامه خواهند داد.

در آخرين صحبت‌هايي که برانکو با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشته قرار شده است اين مربي بعد از رفتنش به کرواسي منتظر اقدام باشگاه پرسپوليس در زمينه پرداخت حق و حقوقش بماند. مسئولان باشگاه پرسپوليس به برانکو قول داده‌اند با مشخص شدن اسپانسر جديد اين باشگاه پول وي و دستيارنش را به حساب‌شان انتقال خواهند داد.

برانکو قرار است صبح فردا راهي کرواسي شود و شايد قبل از رفتن نشستي را با محمدحسين نژادفلاح داشته باشد.
*تسنيم