کد خبر: ۸۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۲۶
گزارش الحیات از

تجمعات این روزهای دلواپسان در مخالفت با توافق هسته ای

تحصن کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر استکبار» ، تهدید دشمنان را (علیه ایران) محکوم کردند.

روزنامه الحیات نوشت اعتراض مخالفان مذاکرات هسته ای در ایران همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»،‌ با وجود مخالفتهای دولت ایران، ‌مخالفان مذاکرات هسته ای،‌ همچنان به راهپیمائیهای خود در محکومیت «‌دشمنان» تهران ادامه دادند و با «‌ورود» آمریکا «‌از روزنه مذاکرات» به ایران مخالفت کردند.

برخی از طلاب حوزه های علمیه قم با برگزاری تحصنی در مخالفت با توافق هسته ای،‌ شعار «اجازه نمی دهیم» سردادند.

تحصن کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر استکبار» ، تهدید دشمنان را (علیه ایران) محکوم کردند.

راهپیمایان با بیان این که واشنگتن «قابل اعتماد نیست» با انتشار بیانیه ای از تیم مذاکره کننده خواستند از خطوط قرمز نظام خارج نشوند و تحریمهای تحمیلی را لغو کنند و با هرگونه بازرسی از مراکز نظامی مخالفت کنند و اجازه ندهند بازرسان بین المللی با دانشمندان هسته ای ایران گفتگو کنند.

در این راستا غلامعلی حداد عادل رئیس جریان اصولگرای پارلمان ایران هم تاکید کرد مردم ایران،‌ به آمریکا اجازه نخواهند داد از روزنه مذاکرات هسته ای وارد ایران شود.

وی خاطر نشان کرد ایرانیها به آمریکا اعتمادی ندارند و آمریکائیها از هیچ تلاشی برای مقابله با انقلاب پرهیز نکرده اند. الحیات در ادامه به مواضع اسحاق جهانگیری درباره تیم مذاکره کننده ،‌ اظهارات علوی درباره انتخابات آینده و سخنان لاریجانی درباره انتخابات و حذف صفحه اینترنتی امام خمینی ره در ایسنتاگرام پرداخت.