کد خبر: ۸۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۲۱

اسرارآميزترين مکان‌هاي زمين

  مثلث بنينگتون
در جنوب غربي ايالت «ورمونت» آمريکا تاکنون پنج اتفاق بين سال‌هاي 1945 تا 1950 ميلادي افتاده که باعث شده است اين مکان اسرارآميز شود. در اين مثلث عجيب در سال‌هاي مختلف 4 نفر ناپديد شدند و تنها پيدا شدن بخشي از لباس يا وسيله آن‌ها نشان از مرگشان داشته و جسدي در محل يافت نشده است! در اتفاق پنجم هم بعد از 6 ماه جسد يافت شد اما به قدري له شده بود که دليل مرگ آن مشخص نشد.

دره سن‌لوئيس
در جنوب ايالت «کلرادو»ي آمريکا دره‌اي وجود دارد که تاکنون در آن چندين اشياي پرنده مرموز ديده شده و صدها مورد قطع عضو حيوانات در آن گزارش شده‌است! به گزارش محلي‌ها از سال 2000 تاکنون 50 شيء پرنده در اين مکان ديده و اجساد حيواناتي با قطع عضو در اطراف پيدا شده‌است که هيچ توجيهي براي آن وجود ندارد. در اين حوادث عجيب اثري از خون ديده نشده است و بريدگي‌ها نمي‌توانسته کار شکارچيان باشد!

مثلث ميشيگان
در درياچه «ميشيگان» آمريکا مثلثي مانند مثلث اسرارآميز برمودا وجود دارد که تاکنون هواپيماها و کشتي‌هاي متعددي را به کام خود کشيده‌است! در تمامي اين موارد هيچ گزارشي از خرابي يا مشکل آب و هوا از طرف خلبان هواپيما يا کاپيتان کشتي گزارش نشده و تنها ناپديد شدن آن‌ها، اين نقطه را به مکاني مرگ‌بار و رمزآلود تبديل کرده‌است. عجيب‌تر اين‌که تاکنون هيچ جسدي در اين منطقه پيدا نشده‌است!

درياي شيطان
اين منطقه اقيانوس آرام که به آن مثلث اژدها نيز مي‌گويند، از اسرارآميز بودن و مرگ‌بار بودن چيزي از برموداي مشهور کم ندارد. اين ناحيه در ساحل ژاپن قرار گرفته و تاکنون انواع پديده‌هاي اسرارآميز مانند ميدان مغناطيسي نامتعارف، ديده شدن اشيا و تابش‌هاي عجيب و غريب و ناپديدشدن‌هاي بي‌دليل، در آن ديده شده‌است. حتي زيردريايي تحقيقاتي که سال 1952 به اين منطقه رفت، ديگر رنگ ساحل را نديد!

مزرعه بيگلو
اين مزرعه رمزآلود با 480 متر مربع مساحت در شمال غربي ايالت «يوتا»ي آمريکا قرار دارد و تاکنون موارد عجيبي همچون ديده شدن اشياي پرنده‌ و قطع عضو حيوانات محلي، در آن گزارش شده‌است. بي‌اثر بودن گلوله تفنگ صاحبان مزرعه روي گرگي محلي که بعدها ناپديد شد، باعث رمزآلود شدن اين مزرعه و جلب شدن نظر «رابرت بيگلو» دانشمندي کنجکاو براي تحقيقات روي رازهاي اين مکان پرحادثه شد.

مثلث بريج واتر
اين منطقه که به مثلث سياه نيز شهرت دارد، در حقيقت ويتريني از حوادث عجيب است که هيچ دليل علمي براي آن‌ها وجود ندارد. از سال 1908 ميلادي، گزارش‌هايي مبني بر وجود موجودي پرمو و غول‌پيکر مانند ميمون، اشياي مرموز پرنده، نمايان شدن نوري بزرگ در آسمان به مدت 40 دقيقه و سگي عظيم با چشمان قرمز داده شده‌است! محلي‌ها از اين منطقه عجيب، ترس دارند و کودکان خود را از رفتن به آن منع مي‌کنند