کد خبر: ۸۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۳

5کشته و زخمی در برخورد ۲۰۶ با تریلر

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ با یک دستگاه تریلر در محور گچساران – بهبهان خبرداد.

جلال پوران‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در یک فقره تصادف خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلر در محور گچساران – بهبهان و نزدیکی منطقه خیرآباد، چهار سرنشین پژو در محل جان باختند و راننده‌ی تریلر نیز به حالت کما رفته است.

وی با اشاره به اینکه این تصادف در ساعت ۱۹ و ۲۳ دقیقه دوشنبه، ۱۱ خرداد ماه رخ داد، بیان کرد: آمبولانس جاده‌ای منطقه‌ خیرآباد، در کمتر از یک دقیقه به صحنه‌ تصادف رسیده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چهار سرنشین خودرو ۲۰۶ در دم جان خود را از دست دادند اما راننده‌ تریلر پس از اقدامات اولیه‌ درمانی، بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهیدزاده شهر بهبهان انتقال یافت.

پوران‌فرد تصریح کرد: متأسفانه این فرد مجروح نیز در حالت کما به‌سر می‌برد.

وی اضافه کرد: متأسفانه شدت تصادف به حدی بود که تا دقایق طولانی بعد از وقوع تصادف، امکان تشخیص جنسیت کشته‌شدگان در این تصادف شدید وجود نداشت اما معلوم شد دو تن از جان‌باختگان زن و دو تن دیگر مرد بوده‌اند.

همچنین سرهنگ منوچهر سیاهپور، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص علت این تصادف گفت: این تصادف به علت انحراف به چپ خودروی سواری و برخورد با کامیون کشنده اتفاق افتاد که متأسفانه راننده و سه سرنشین این خودرو در دم جان خود را از دست دادند.