کد خبر: ۸۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۴

روبرتو کارلوس سرمربي دژاگه شد

 ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل و باشگاه رئال مادريد به عنوان سرمربي جديد العربي انتخاب شد.

العربي که اشکان دژاگه را در اختيار دارد در فصل قبل ليگ ستارگان قطر نتوانست نتايج خوبي به دست آورد. سران اين باشگاه قصد دارند تيم خوبي را آماده فصل جديد کنند که در نخستين گام در نيمکت خود دست به تغيير زدند و روبرتو کارلوس را به عنوان سرمربي انتخاب کردند.

کارلوس سابقه زيادي در دنياي مربيگري ندارد. او در ليگ روسيه و ترکيه براي مدت کوتاهي مربيگري کرده است اما تجربه موفقي در هيچ کدام از اين دو کشور ندارد.بازيکن سابق تيم ملي فوتبال برزيل و رئال مادريد از اينکه به عنوان سرمربي العربي انتخاب شده است بسيار خوشحال است و اطمينان دارد که مي تواند تجربه خوبي در اين تيم قطري داشته باشد.

او گفت: مي‌خواهم از مدير برنامه‌هايم که مدتهاست در حال گفت و گو با العربي است تشکر کنم. اگر او نبود اين انتقال هم صورت نمي گرفت. بسيار خوشحالم که هدايت العربي را برعهده گرفته‌ام. اطمينان دارم که مي توانم تجربه خوبي در فوتبال قطر داشته باشم. العربي تيم شناخته شده‌اي است. به اين تيم آمده‌ام چون مي‌خواهم جام به دست آورم. من اهداف زيادي دارم و مي خواهم به آنها برسم.

او ادامه داد: به عنوان بازيکن تجربه بسيار بالايي دارم و مي‌خواهم اين تجربه را در اختيار ديگران قرار دهم. خوشحالم در کشوري مربيگري مي‌کنم که ميزبان جام جهاني است. اطمينان دارم که قطر مي تواند ميزبان خوبي براي جام جهاني 2022 باشد.
*ايسنا