کد خبر: ۸۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۷

هلاکت 6 تکفيري داعش بر اثر حمله افراد مسلح ناشناس در ديرالزور سوريه

 افراد مسلح ناشناس با حمله به يکي از مقرهاي «داعش» در استان دير الزور، در شرق سوريه، 6 تروريست تکفيري وابسته به اين گروه را به قتل رساندند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، شب گذشته (دوشنبه) افراد مسلح ناشناس يکي از مقرهاي گروه تروريستي تکفيري «داعش» در شهر «الميادين» واقع در ريف شرقي دير الزور را مورد حمله قرار دادند.
در اين حمله مسلحانه اين افراد تمام عناصر تکفيري موجود در اين مقر را که بالغ بر 6 نفر بودند، به قتل رساندند.

منابع آگاه در اين خصوص توضيح دادند که اين افراد مسلح به خانه‌اي در کوي «الصناعه» شهر الميادين نفوذ کردند که داعش آن را تبديل به يکي از مقرهاي خود در اين منطقه کرده بود.

منابع مذکور افزودند: عناصر مسلح پس از به قتل رساندن تمام عناصر تکفيري موجود در اين خانه به سلامت از محل متواري شدند و داعش پس از اطلاع از اين حمله به سرعت منطقه را محاصره کرد و از نزديک شدن اهالي به محل حادثه ممانعت کرد.

منابع محلي تاکيد مي‌کنند که اين افراد به احتمال بسيار از اعضاي مقاومت مردمي دير الزور عليه داعش هستند که به صورت محرمانه و سري عليه اين گروه تروريستي تکفيري در اين استان فعاليت مي‌کنند.

استان دير الزور، در شرق سوريه که به داشتن ميدان‌هاي نفت و گاز معروف است، از جمله مناطق تحت تصرف داعش در سوريه شمرده مي‌شود و يکي از مهمترين دلايل توجه داعش به اين استان همين منابع نفتي و گازي است که يکي از مهمترين منابع درآمد اين گروه تکفيري را تشکيل مي‌دهد.
*فارس