کد خبر: ۸۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۹

یک پرسپولیسی! گزینه سرمربیگری استقلال

 از مجید نامجومطلق به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال در فصل آینده نام برده می‌شود و حتی گفته شده او دیروز در محل این باشگاه با منصور پورحیدری دیداری داشته و برنامه‌‌اش برای سرمربیگری استقلال را به این عضو هیأت‌مدیره باشگاه ارائه کرده است.
 
به گزارش روزنامه خبر ورزشی،در اين مطلب قصد نداريم به اينكه نامجومطلق گزينه‌اي مناسب براي استقلال هست يا خير، بپردازيم بلكه قرار است به جفايي كه نسبت به ناصر حجازي در ليگ هفتم حرفه‌اي صورت گرفت، بپردازيم. در ابتداي آن سال ناصر حجازي سرمربي استقلال شد و براي كمك‌هاي خود نام مجيد نامجومطلق و رضا احدي را به هيأت‌مديره باشگاه معرفي كرد كه با مخالفت شديد هيأت‌مديره وقت مواجه شد. در آن زمان هم منصور پورحيدري يكي از اعضاي هيأت‌مديره استقلال بود و شايعات حاكي از آن بود كه او و سعيد نفريه (عضو ديگر هيأت‌مديره استقلال) جدي‌ترين مخالفان حضور نامجومطلق و احدي در استقلال بودند.

اصلي‌ترين دليل مخالفان هم اين بود كه نامجومطلق و احدي در مقطعي پيراهن پرسپوليس را به تن كرده بودند! البته مطلق دو فصل بعد از آن به عنوان دستيار صمد مرفاوي به استقلال برگشت و ديگر كسي به بهانه پوشيدن پيراهن پرسپوليس مانعش نشد و حالا هم گزينه سرمربيگري استقلال است و رودرروي كسي نشسته كه در زمان ناصر حجازي مخالف حضورش در كادرفني آبي‌پوشان بود.

جالب اينجاست كه همين پورحيدري حاضر به همكاري با شاهرخ بياني شد كه با پيراهن پرسپوليس دو گل به تيم استقلال زد و حتي مشت‌هايش را به سمت آبي‌پوشان و آبي‌دوستان گره كرده بود. البته چنين مواردي فقط در فوتبال ايران يافت مي‌شود و در بالاترين سطح فوتبال جهان، كسي به اين مسائل توجهي ندارد به طوري كه همين حالا در تيمي چون بارسلونا يك سرمربي اصالتاً رئالي مشغول فعاليت است.