کد خبر: ۸۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۳

الوقت: تلاش رسانه های عربی معاند برای تخریب سردار سلیمانی


 یک منبع آگاه امنیتی در گفت و گویی تصریح کرد که برخی رسانه های عربی و از جمله شبکه عربستانی العربیه با شیطنت رسانه ای سعی در منحرف کردن افکار عمومی از شکست های خود و تخریب سردارقاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران دارند .

به گزارش پایگاه خبری الوقت، این منبع آگاه که خواست نامش ذکر نشود افزود : مطالب منتسب به سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران درخصوص اینکه جهانیان به زودی خبرهای شگفت آوری از سوریه خواهند شنید ، نوعی خبرسازی العربیه با اهداف خاص است و عربستانی ها با اینگونه کارها سعی می کنند افکار عمومی را از شکست های راهبردی این رژیم در یمن منحرف کنند.

وی یادآورشد که این گونه خبرسازی ها در چارچوب طرح اسطوره شکنی جبهه غربی و عربی و تخریب چهره سردار سلیمانی انجام می شود تا در صورت ادامه روند فعلی در سوریه ، افکار عمومی را نسبت به وعده های محور مقاومت و به ویژه شخص سلیمانی بدبین و ناامید کنند .

وی ادامه داد: رسانه های معاند با مطرح کردن چنین ادعاهایی تلاش می کنند توانایی محور مقاومت را در مقابله با تروریست ها کوچک و ناچیز نشان دهند و این در حالی است که پیروزی های اخیر انصارالله یمن در خاک عربستان، حزب الله لبنان و ارتش سوریه در القلمون و الحشد الشعبی ( نیروهای مردمی ) در الانبارعراق ، سران جبهه غربی- عربی را بیش از گذشته نگران کرده و آن ها را به جنگ تبلیغاتی و رسانه ای واداشته است .