کد خبر: ۸۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۵

مرد ميانسال در چال تعويض روغني سوخت

  سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از مرگ کارگر ميانسال طي حريق در يک مغازه مکانيکي خبر داد.

سيدجلال ملکي، در تشريح جزييات اين خبر گفت: درساعت 9:51 صبح امروز يک مورد حادثه آتش‌سوزي در يک مغازه مکانيکي از سوي آتش‌نشانان چهاردانگه به مرکز فرماندهي آتش‌نشاني تهران اطلاع داده شد و در پي آن با توجه به شدت حادثه، سه ايستگاه به عنوان نيروي کمکي به محل اعزام شدند.

وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشان در محل، مشاهده شد که حريق در يک مغازه مکانيکي در حدود 12 متر مربع رخ داده و علت آن نيز آتش‌گرفتن ناگهاني يک دستگاه وانت که بر چال تعويض روغني قرارداشت، رخ داده است.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه يکي از حادثه ديدگان درون چال محبوس شده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان عمليات نجات و اطفاي حريق را آغاز کرده و پس از مدتي موفق به مهار و اطفاي کامل شعله‌هاي آتش شدند.

ملکي ادامه داد: همچنين گروه ديگري از آتش‌نشانان نيز همزمان دو کارگر را که هر دو حدود 40 سال سن داشتند خارج کرده و در اختيار عوامل اورژانس قرار دادند که پس از بررسي علائم حياتي مشخص شد کارگري که درون چال بود، به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وي با بيان اينکه کارگر دوم نيز به بيمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ايمن‌سازي محل در ساعت 10:22 به عمليات خود خاتمه دادند.
*ايسنا