کد خبر: ۸۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۹

ترافیک‌ نیمه‌سنگین در راه‌های استان‌ تهران


تردد ترافیکی خودروها در محورهای مواصلاتی تهران به رشت، قزوین، چالوس، فیروزکوه و هراز نیمه سنگین گزارش شد.

فرشاد اسکندری سرپرست مدیریت راه های استان تهران روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی تهران به رشت، قزوین، چالوس، فیروزکوه و هراز از ساعت 10 صبح امروز به صورت نیمه سنگین درآمده است.

سرپرست مدیریت راه ها استان تهران گفت: با توجه به تجارب سال های گذشته با ورود به ساعات بعدازظهر به ویژه از ساعت 15 تا 24 محورهای مواصلاتی استان تهران به استان های همجوار با افزایش حجم تردد خودروها روبرو و در وضعیت ترافیکی سنگین قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حجم تردد خودروها مربوط به محور تهران - چالوس است در این شرایط سرعت خودروها به طور متوسط 4 تا 10 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

اسکندری گفت: محور هراز نیز از ساعت 20 روز پنجم خرداد مسدود بود که با تلاش ماموران راهداری و انجام عملیات لق گیری سنگ ها، ریزش برداری و پاکسازی محل به طور غیررسمی از شب گذشته و رسما از بامداد امروز بازگشایی شد.

سروان علیرضا زمانی سرپرست پلیس راه فیروز کوه و دماوند نیز به ایرنا گفت: از ساعت 12 امروز در محور فیروزکوه تا قائم شهر در استان مازندران تردد تریلی ممنوع است.

زمانی تصریح کرد: این طرح تا ساعت هفت صبح شنبه آینده به منظور تسهیل در تردد اتوبوس های حامل زائران امام خمینی (ره) و سایر مسافران مناطق شمالی و شمال شرق کشور در محور برقرار است.