کد خبر: ۸۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۶۶

مهناز افشار: اجازه نمي دهم فرزندم وارد حواشي و شايعات شود

 مهناز افشار، بازيگر سينماي ايران؛ که اين روزها مادر شدنش حسابي نقل محافل خبري شده است پست جديدي را در صفحه اينستاگرامش در اعتراض به دروغ ها و شايعات موجود پيرامون زندگي خصوصي اش منشتر نمود:

«سلام

من از آن دسته از عزيزان که پست اعتراض من بابت عکس منتشر شده را متاسفانه بد برداشت کردند ، عذر خواهي ميکنم ، براي همين پاک شد.

بدون شک منظور من به شما عزيزان نبود و اصل اعتراض من به ادامه انتشار اون عکسها در سايتها و صفحات بود با تيترهاي زرد ....

و بعد از ان متوجه شدم من اجازه ندارم که فرزند ٦ روزه خودم را وارد حواشي و صحبتهايي بکنم که حق اش نيست و قرار نيست درگير حواشي و کامنتهايي بشود که دور از انسانيت است ...و اجازه ندهم عده اي کودک من را بهانه حرفها و گفتارهاي شخصي خودشان بکنند ...عده اي هر از چندگاه دوباره شايعه و دروغ تکراري را شروع ميکنند مبني برخصوصي ترين مسئله و خط قرمز من که نه تنها صحت ندارد که بسيار هم زشت است .

( شرط ازدواج ) و درست نيست حال بد خودشان را در اين صفحه بياورند و حتي باعث ناراحتي و دلخوري ديگر مَردم در اينجا شوند ....و متاسفانه مجبور به بلاک اين أفراد شدم براي اولين بار و ترجيح ميدهم اينبار براي صحت ادعاي زشتشان مدرک و دليل کاملا مشخص بياورند .... اين صفحه مکان مناسبي براي اين اندازه دروغ و بد دلي نيست .... در آخر سکوت من در بعضي موارد دور شدن از حواشي زرد است و محافظت از خانواده ام ... که أولويت اول من هميشه خانواده ام بود و حالا همسر و فرزندم هم هستند ..

و در اخر از ان دسته از عزيزان که در اين سالها من را شناخته اند و سعي در حفظ احترام در اين صفحه دارند و با شايعه پخش کنندها برخورد درست و محترم ميکنند و براي حفظ احترام من و همه تلاش ميکنند ، هزاران بار ممنونم ..

خوبان هميشه ماندگارند ، شما هميشگي هستيد و من با شما خوبم ...

پي نوشت : من هم چون شما معتقدم موضوع اينقدر عجيب نيست ، يک کودک همچون ديگر کودکان ، پاک و بي گناه پا بر روي زمين گذاشته همين ....و من بعد از خداوند محافظش هستم در کنار همسرم که هميشه محافظ من بوده ....

اما اين حق را بدهيد ، که کامنتهاي دروغ و شخصي أفراد را بدون مدرک در اينجا پاک کنم ، انهم براي حفظ احترام همه»