کد خبر: ۸۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۷

پرسپوليسي‌ها نمي‌خواهند مشکلات را ببينند/ برانکو با خوشحالي کامل از ايران رفت!

بانک ورزش: مسوولان باشگاه پرسپوليس در حالي تلاش مي‌کنند اوضاع اين تيم را آرام نشان دهند که به هيچ عنوان اخبار خوبي از اين باشگاه به گوش نمي‌رسد.مديران تيم در امر درآمدزايي و جذب اسپانسر ناموفق بوده‌اند و برانکو، ايران را با ناراحتي ترک کرده است؛ آن هم بدون اينکه ليستي براي فصل آينده به مديران تيم ارائه کند.

واکنش خوردبين به اين موضوع اما جالب تر از هر فرد ديگري است. سرپرست پرسپوليس با تکذيب ناراحتي برانکو مي‌گويد: چرا وقتي برانکو در ايران بود حرفي از ناراحتي او به ميان نيامد و حالا که او رفته همه از طلب او مي‌گويند؟

مصاحبه برانکو  پس از خروج سرمربي پرسپوليس از ايران گرفته نشده و مربوط به زمان حضورش در ايران است.

مصاحبه بانک ورزش با برانکو، شامگاه يکشنبه و در حالي که سرمربي پرسپوليس براي صرف آخرين شام ايراني همراه چلنگر و يکي از دوستان قديمي‌اش به بيرون رفت، انجام گرفته و روز گذشته منتشر شد. مصاحبه با روزنامه مورد اشاره نيز پيش از مصاحبه با بانک ورزش و حدود ساعت 19:30 يکشنبه صورت پذيرفت که امروز (سه شنبه) منتشر شد. حال اينکه خوردبين معتقد است برانکو تا قبل از سفر هيچ ناراحتي اي نداشته، از آن حرف‌هايي است که شايد تنها در فوتبال ما وجود داشته باشد.

سرپرستي که کنار تيم بوده و روز و شب با سرمربي و ديگر اعضاي تيم در ارتباط است، مشکلي که خبرنگاران از کيلومترها دورتر حس کرده و برايش دست به تلفن شده‌اند را نمي‌بيند.

قطعا برانکو با اين اوضاع به ايران برنخواهد گشت. او که آمد تا براي فصل بعد تيمي شايسته را روانه مسابقات کند، به خاطر بدقولي مديران تيم و پرداخت نشدن هيچ مبلغي، در آستانه جدايي از اين تيم قرار دارد. سرمربي‌اي که با کمترين امکانات و بدون در اختيار داشتن معدود بازيکنان خوب اين تيم، رقيب ديرينه سرخپوشان را شکست داد و پايان ليگ را براي هواداران شيرين کرد.

شايد او بايد برود تا مربي ديگري بيايد و تيم را ببندد، نتيجه نگيرد و مجددا يک مربي ديگر براي هدايت اين تيم بيايد، او نيز نتيجه نگيرد و نبستن تيم توسط خودش را بهانه کند و ...

راهي که چند سالي است پرسپوليس در پيش گرفته و شايد تنها عاملش، نداشتن مديري ورزشي و آشنا با فوتبال است.