کد خبر: ۸۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۶۷

مظلومی: منصوریان رقیب من نیست/ به استقلال بیایم یک عدد جدید رو می‌کنم!

 پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال مثل اکثر گزینه‌های سرمربیگری استقلال، دیروز برنامه‌هایش را ارائه داد.

خبرورزشی نوشت: او که برای قبول هدایت استقلال شانس خوبی دارد در مورد اهدافش در استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ داد. البته او رقیبان دیگری هم دارد و باید دید در نهایت مسئولان استقلال کدام مربی را انتخاب خواهند کرد. حرف‌های مظلومی را می‌خوانید.

مثل اينكه شما هم به باشگاه برنامه داديد، درست است؟
بله همين‌طور است. برنامه كلي، جامع و البته محكمي را ارائه كردم. نام برنامه من «آشتي با هواداران و برنده شدن در هر محيط» است كه اميدوارم اين برنامه مورد توجه قرار بگيرد.

فكر مي‌كنيد چقدر براي انتخاب شدن به عنوان سرمربي استقلال شانس داريد؟
نمي‌دانم چقدر شانس دارم. اين مسائل كه چه كسي انتخاب شود به مسئولان باشگاه استقلال ربط دارد. آرزوي همه ما اين است كه بهترين اتفاق براي استقلال رخ دهد و هر فردي انتخاب شود بايد همه حمايت كنند.

قبول داريد جمع و جور كردن اين تيم خيلي سخت است؟
دقيقاً همين‌طور است و هر فردي سرمربي شود كار سختي دارد. من سال اولي كه به استقلال آمدم تمرينات را با 4 نفر آغاز كردم در حالي كه 14 بازيكن ما قراردادشان به پايان رسيده بود. در نهايت هم با اختلاف يك امتيازي دوم شديم ولي دو دربي را برديم و شرايط خيلي خوبي داشتيم.

اگر در نهايت انتخاب نشديد، ناراحت نخواهيد شد؟
خير، ناراحت نمي‌شوم. هدف همه ما بايد كمك به استقلال باشد و من هميشه گفته‌ام هر كمكي از دستم بر بيايد براي استقلال دريغ نخواهم كرد. اينكه مسئولان استقلال به من لطف كردند، جاي تشكر دارد و مي‌دانم انتظار هواداران از ما بالا است و البته كار سخت. اميدوارم هرچه سريع‌تر شرايط مهيا شود و تيم استقلال بتواند كارش را براي فصل بعد آغاز كند. در هر صورت من استقلال را از ته قلبم دوست دارم.

ليست بازيكنان مورد نظرتان را حاضر كرده‌ايد؟
اول بايد سرمربي انتخاب شود و بعد در اين مورد حرف زد، در ضمن معلوم نيست چه نفراتي بمانند و چه نفراتي بروند. ليست من آماده است ولي بهتر است صبر كنيم تا هيأت‌مديره در مورد سرمربي تصميم بگيرد.

به نظر مي‌رسد عليرضا منصوريان جدي‌ترين رقيب شما براي رسيدن به نيمكت استقلال است؟
منصوريان رقيب من نيست و همه ما با هم دوست هستيم. هر فردي هم انتخاب شد همه پيشكسوتان و هواداران استقلال بايد حمايتش كنند. من هم به نوبه خودم دنبال هدف‌هاي جديد در استقلال هستم و اگر سرمربي شدم، تلاش مي‌كنم اين تيم به روزهاي خوبش برسد.

فكر مي‌كنيد براي فصل جديد جدا از عدد 4 يك عدد جديد رو كنيد؟
اگر به استقلال بيايم، امسال هم عدد جديد رو مي‌كنم