کد خبر: ۸۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۰۶

نتانیاهو: توافق هسته ای میلیاردها دلار را راهی خزانه ایران می کند / تهران با این پول ها دشمنان ما را تسلیح خواهد کرد

نتانیاهو ادعا کرد با این پول، ایران می تواند به تسلیح دشمنان ما به راکت و دیگر تسلیحات و تقویت ماشین ترور و جنگ خود اقدام کند.

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با نظامیان این رژیم مدعی شد توافق اتمی با ایران راه را برای رسیدن ایران به بمب اتمی مهیا می کند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، بنیامین نتانیاهو، در آستانه برگزاری رزمایش نقطه عطف 5، درکمیته جبهه داخلی در راملا و دیدار با نظامیان اسرائیلی گفت مانند همه شهروندان اسرائیلی، من نیز در این رزمایش شرکت می کنم که شامل به صدا در آمدن آژیرهای خطر است. ما رزمایش را در ابعادی بسیار وسیع برگزار می کنیم و از پیشرفت های به دست آمده بسیار خرسند هستیم. کارهای نظام مند و جامعی برای حفاظت از اسرائیل در جبهه داخلی صورت گرفته است و ما این کار را امسال انجام می دهیم.

وی افزود این اقدامات، در طول عملیات لبه محافظ، دفاع بسیار خوبی بود با این حال، چالش هایی مانند راکت ها و موشک ها که از سوی ایران تامین می شوند، روز به روز بیشتر می شوند.

نخست وزیر اسرائیل ادامه داد وقتی صحبت از امنیت اسرائیل می شود، من بیش از همه روی خودمان حساب می کنم، شاهد مدعا نیز همین توافقی است که در حال حاضر ایران و قدرت های عمده جهانی روی آن کار می کنند و راه ایران را برای به دست آوردن سلاح اتمی باز و میلیاردها دلار را راهی خزانه ایران می کند.

نتانیاهو ادعا کرد با این پول، ایران می تواند به تسلیح دشمنان ما به راکت و دیگر تسلیحات و تقویت ماشین ترور و جنگ خود اقدام کند.

وی تاکید کرد از این رو، من هر کاری که بتوانم، برای تامین امنیت اسرائیل انجام می دهم. ما همچنان به دفاع از جبهه داخلی و شهروندان اسرائیل ادامه می دهیم، همانطور که این رزمایش نیز با چنین منظوری انجام می شود.