پژو ۵۰۸ بدون راننده ميآيد+عکس
نسل بعدي پژو ۵۰۸ قرار است از سيستم راننده خودکار استفاده نمايد.
راننده خودکار يا سيستمهاي سلف درايوينگ بدون نياز به دخالت راننده ميتوانند تا حدود زيادي، وظايف راننده را برعهده بگيرند. بدين ترتيب، علاوه بر آسايش و راحتي بيشتر، ميتوان ايمني بالاتري را نيز انتظار داشت.
پژو نيز قصد دارد در موج دوم خودروهاي خودران، بعد از مرسدس، آئودي، ب ام و، ولوو و فولکس و پيشرواني چون گوگل وارد اين حيطه شود. به گفته کارلوس تاوارز، مدير عامل گروه پژو سيتروئن، سيستمهاي کمک راننده، يک گام اساسي براي نزديکتر شدن به دوره رانندگي تمام خودکار ميباشند.
به گفته سخنگوي پژو، سيستم جديد فرمان بدون نياز به راننده، کنترل ترمزهاي خودکار در شرايط ترافيک سنگين و سيستمهاي کمکي رايج و معموليتري نظير پارک خودکار و کروز کنترل تطبيقي و هشدار خروج از خط در پژو 508 آينده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
نسل جديد پژو 508 در سال 2017 معرفي ميشود و از پلتفرم ماژولار EMP2 استفاده خواهد کرد. البته مشخص نيست که نام آن 509 خواهد بود يا خير. در هر صورت تا سال 2017، احتمالاً بسياري ديگر از شرکتهاي خودروسازي پيشروي جهان، از فناوريهاي رانندگي خودکار استفاده خواهند نمود.
راننده خودکار يا سيستمهاي سلف درايوينگ بدون نياز به دخالت راننده ميتوانند تا حدود زيادي، وظايف راننده را برعهده بگيرند. بدين ترتيب، علاوه بر آسايش و راحتي بيشتر، ميتوان ايمني بالاتري را نيز انتظار داشت.
پژو نيز قصد دارد در موج دوم خودروهاي خودران، بعد از مرسدس، آئودي، ب ام و، ولوو و فولکس و پيشرواني چون گوگل وارد اين حيطه شود. به گفته کارلوس تاوارز، مدير عامل گروه پژو سيتروئن، سيستمهاي کمک راننده، يک گام اساسي براي نزديکتر شدن به دوره رانندگي تمام خودکار ميباشند.
به گفته سخنگوي پژو، سيستم جديد فرمان بدون نياز به راننده، کنترل ترمزهاي خودکار در شرايط ترافيک سنگين و سيستمهاي کمکي رايج و معموليتري نظير پارک خودکار و کروز کنترل تطبيقي و هشدار خروج از خط در پژو 508 آينده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
نسل جديد پژو 508 در سال 2017 معرفي ميشود و از پلتفرم ماژولار EMP2 استفاده خواهد کرد. البته مشخص نيست که نام آن 509 خواهد بود يا خير. در هر صورت تا سال 2017، احتمالاً بسياري ديگر از شرکتهاي خودروسازي پيشروي جهان، از فناوريهاي رانندگي خودکار استفاده خواهند نمود.