کد خبر: ۸۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۰

برخورد چهار دستگاه خودرو، 6 کشته بر جا گذاشت

  برخورد 4 دستگاه خودرو در جاده آبسرد - کيلان، 6 کشته و هشت زخمي بر جاي گذاشت.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، ظهر امروز در سانحه دلخراش برخورد چهار دستگاه خودروي کاميون بنز اکسور، سمند، پي‌کي و پرايد در محور آبسرد - کيلان 6 نفر جان باختند.

فرمانده پليس‌راه ويژه شرق استان تهران که در محل اين سانحه حضور پيدا کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کيلان گفت: نزديک ساعت 12 ظهر امروز در جاده آبسرد - کيلان پس از روستاي بيدک، يک دستگاه خودروي سواري پي‌کي در پيچ مقابل خود از خط پيوسته مياني جاده به سمت چپ منحرف مي‌شود و بر اثر سبقت غيرمجاز با يک دستگاه کاميون بنز اکسور برخورد مي‌کند.

مهران کرانيان با بيان اينکه سرنشينان خودرو پي‌کي در برخورد اوليه آسيب مي‌بينند، افزود: در ادامه اين سانحه، راننده کاميون به سمت چپ منحرف مي‌شود و طي مسافتي با انحراف به چپ به يک دستگاه سواري سمند که در مسير خودش حرکت مي‌کرد، برخورد مي‌کند.

وي ادامه داد: خودروهاي سواري سمند و کاميون بنز از شانه خاکي کنار راه مي‌گذرند و از شيب دومتري به پايين پرتاب مي‌شوند و کاميون بر روي سمند سقوط مي‌کند؛ اين سقوط باعث کشته شدن راننده خودروي سمند و چهار تن از سرنشينان آن شد.

فرمانده پليس‌راه ويژه شرق استان تهران اضافه کرد: همچنين به يک دستگاه خودروي پرايد نيز بر اثر برخورد خودروي کاميون و سمند خسارت جزئي وارد مي‌شود.

رئيس مرکز فوريت‌هاي پزشکي شهرستان دماوند نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بيان اينکه راننده مرد خودروي پي‌کي به علت جراحت‌هاي وارده شده در درمانگاه آبسرد جان باخت، اظهار کرد: اين سانحه هشت مصدوم در پي داشت.

محمدمهدي محمدخاني اضافه کرد: مصدومان اين سانحه به بيمارستان سوم شعبان و پس از آن به بيمارستان امام حسين (ع) تهران منتقل شدند.

در اين سانحه، نيروهاي پليس، هلال‌احمر، آتش‌نشاني و اورژانس حضور داشتند.
*فارس