کد خبر: ۸۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۸

بازيگري که دوست دارد جيمزباند باشد

باشگاه خبرنگاران/جيسون استاتهام در مصاحبه‌اي با روزنامه گاردين اعلام کرده که علاقه زيادي به بازي در نقش جيمز باند دارد و توانايي اين کار را در خود مي‌بيند. بازيگر فيلم «جاسوس» در پاسخ به اين پرسش که آيا دوست دارد پس از دنيل کريگ نقش مامور 007 را به عهده بگيرد گفت : «مطمئن باشيد من مي‌توانم اين نقش را به خوبي بازي کنم.»

استاتهام با اشاره به اينکه دنيل کريگ جيمز باند فوق‌العاده‌اي‌ است گفت : من اگر اين نقش را بازي کنم ، کاملاً ديدگاه متفاوتي را پيش خواهم گرفت . من جيمز باند قابل قبولي خواهم شد، اما کاملاً متفاوت اين کار را انجام خواهم داد.

او عليرغم اينکه در فيلم «سريع و خشمگين 7» در نقش منفي بسيار موفق ظاهر شده است، گفت که چندان تمايلي براي بازي نقش منفي در فيلم‌هاي جيمز باند ندارد. او در اين باره گفت : «فکر نمي‌کنم بخواهم نقش منفي را قبول کنم ، اين نقش مورد علاقه من نيست. ترجيح مي‌دهم نقش جيمز باند را بازي کنم.»

در آخرين فيلم از سري فيلم‌هاي جيمز باند که هم اکنون در حال فيلمبرداري است، دنيل کريگ در نقش مامور 007 ظاهر شده است و احتمال مي‌رود که براي فيلم بعدي نيز اين کار را به عهده بگيرد. اما از هم‌اکنون گمانه‌زني‌ها در رسانه‌هاي بريتانيا درباره اينکه چه کسي قرار است به جاي دنيل کريگ در نقش جيمز باند ظاهر شود، آغاز شده است. شايعات زيادي در مورد اينکه نفر بعدي اين ليست ادريس البا خواهد بود، وجود دارد، هر چند خود او گفته که : «هيچ شانسي براي اينکه جيمزباند بعدي من باشم، وجود ندارد.»