کد خبر: ۸۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۳

کي‌روش ملي‌پوشان را شکست داد!

 تمرين عصر امروز (شنبه) ملي‌پوشان فوتبال ايران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)،ملي پوشان در حالي از ساعت 18 تمرين امروز خود را در مجموعه پاس قوامين دنبال کردند که مرتضي پورعلي گنجي به جمع آن‌ها اضافه شده بود.

ابتدا بازيکنان همانند هر روز چند دقيقه ابتدايي تمرين را در اختيار خود بودند و با انجام حرکات بدون توپ و با توپ، گرم کردن‌هاي اوليه را انجام دادند. پس از آن کي‌روش بازيکنان را به ميانه زمين فراخواند تا پس از گپ و گفتي کوتاه، به يک‌باره تمامي بازيکنان و اعضاي کادر فني به اوسيانو کروز دستيار کي‌روش بخندند. پس از آن کي‌روش به صورت اختصاصي با سعيد عزت اللهي و خسرو حيدري صحبت کرد.

در تمرين امروز تيم ملي دروازه‌بان‌ها از ابتدا با بازيکنان به صورت ترکيبي کار خود را دنبال کردند. تمامي بازيکنان تيم ملي که در غياب سردار آزمون 25 نفر بودند در يک چهارم زمين کار خود را دنبال کردند. آن‌ها با عبور از حلقه‌ها و نيزه‌ها با پاسي که از جناح ديگر ارسال مي‌شد به سمت دروازه روبرويشان ضربه مي‌زدند. در اين تمرين مهدي شريفي موفق شد توپ را از ميان پاهاي سوشا مکاني عبور دهد.

پس از آن ملي پوشان به نيمه ديگر زمين رفتند و در حالي که سه بازيکن در سمت راست و سه بازيکن در سمت چپ زمين قرار داشتند تيم مهاجمي که شامل 4 نفر بود به سمت دروازه هجوم مي‌برد تا توپ ارسالي که از جناح چپ و راست ارسال مي‌شد را به گل تبديل کند. اين اتفاق در حالي مي‌افتاد که يک بازيکن مدافع با کاور غير همرنگ نقش دفاعي را ايفا مي‌کرد. در اين تمرين اميد ابراهيمي و مسعود شجاعي گل‌هاي زيبايي را به ثمر رساندند.

مرتضي پورعلي گنجي از ساعت 18:45 جمع ملي پوشان را ترک کرد تا به صورت انفرادي به تمرينات اختصاصي بپردازد.

حدود 50 تماشاگر از نزديک شاهد تمرينات امروز تيم ملي فوتبال ايران بودند. حضور نونهالاني با لباس آبي که به نظر مي‌رسيد بازيکنان مدرسه فوتبال هستند از نکات جالب تمرين امروز بود.

ملي پوشان ساعت 19 به گوشه زمين آمدند تا با خوردن آب به استراحتي چند دقيقه اي بپردازند. پس از آن مجددا به نيمه زمين رفتند و تيمي با کاور سفيد که شامل 5 نفر بود در نقش مدافع قرار گرفت و دو تيم مهاجم 5 نفره نيز به سمت دروازه به صورت متوالي حمله مي‌بردند. در اين حالت مهاجميني با کاور قرمز که شامل رضا قوچان نژاد و مهدي شريفي بود به تيم حمله کننده کمک مي‌کردند.

ملي پوشان ساعت 19:30 در حالي که مجددا توسط کادر فني در ميانه زمين جمع شده بودند تمرين خود را به پايان رساندند. پس از آن مسعود شجاعي، آندرانيک تيموريان، مارکار آقاجانيان، رضا قوچان نژاد و کي‌روش در حالي که ساير بازيکنان در حال رفتن به رختکن بودند به تير دروازه ضربه زدند. در اين حرکت کي‌روش موفق شد حريفانش را شکست دهد.

در آخر تمرين نونهالاني که از مدرسه فوتبال به ديدن تمرين تيم ملي آمده بودند با برخي از ملي‌پوشان عکس يادگاري گرفتند.
*ايسنا