کد خبر: ۸۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۳۸

اخراج از استقلال به خاطر پرسپوليسي دوآتشه بودن!

  عضو هيات مديره استقلال را کنار گذاشتند به دليل اينکه اين عضو در حقيقت طرفدار پرسپوليس بوده است!پندار توفيقي را از هيات مديره استقلال کنار گذاشتند و اين کنار گذاشتن به دنبال خود حرف و حديث‌هايي داشت و گفته شد که اين عضو در حقيقت طرفدار پرسپوليس بوده!

حتي در بعضي از بازي‌ها پيش‌بيني مي‌کرده که استقلال بازنده ميدان است و چندين نوبت به خاطر پيش‌بيني‌هايش با افجه‌اي دعوا کرده و بين اين دو عضو شکرآب شده!

با توجه به حرف‌هايي که از دل هيات مديره استقلال بيرون مي‌آيد و اين عزل و نصب‌هايي که اين روزها مي‌شود بد نيست که جلسات يک ساله هيات مديره اين تيم را واکاوي کنيم تا مشخص شود غير از دلايل فني چه عواملي دست به دست هم داده تا استقلال به مقام ششمي اکتفا کند.

شايد واکاوي مسائلي که اتفاق افتاده باعث شود تا براي انتخاب اعضاي جديد اشتباهات گذشته تکرار نشود! در جلسات هيات مديره استقلال چه خبربود؟

شايد هيچ کس در نهايت متوجه نشد 9 نفري که براي هيات مديره استقلال انتخاب شده بودند در جلساتي که برگزار مي‌کردند چه مي‌گفتند و چه مي‌شنيدند اما خروجي اين جلسات مي‌تواند به طور کامل عملکرد اين مردان که گفته مي‌شود تعدادي از آنها از جنس قرمز بودند نشان دهد که حضورشان در اين جلسات موثر و مفيد نبوده است. مقداد نجف‌نژاد که تا وقتي هنوز پست رياست هيات مديره را به عهده نگرفته بود به بهانه سفرهاي کاري هيچ گاه در نشست‌ها نبود.

در آن زمان وقتي پرسيده شد که چرا در جلسات شرکت نمي‌کنيد؟ در پاسخ گفت: «جلسه‌هاي هيات مديره سرخابي‌ها سمبليک است و اين جلسات فايده‌اي نخواهد داشت.» اما همين عضو وقتي پست رياست را به او به تعارف زدند بدون درنگ پذيرفت و جلسات سمبليک به تصميم‌گيري‌هاي مهم مبدل شد.

گفته مي‌شد در جلسات هيات مديره استقلال يکدلي نبود بارها از دل اين جلسات سر و صدا به پا شد و بعدها مشخص شد که يکسري از اين افراد نمي‌توانستند در کنار هم کار کنند و نکته قابل توجه اينکه حتي تعدادي از آنها گرايش به تيم رقيب ديرينه استقلال يعني پرسپوليس داشتند!

دو سه نفري هميشه با ادامه دادن کار با امير قلعه‌نويي مخالفت مي‌کردند و در نهايت هم بر سر هيچ موضوعي به توافق نمي‌رسيدند! در نهايت هم قرارداد بازيکنان را هيچ کدام از اعضاي هيات مديره رويت نکردند!

در اين آشفته بازار و درگيري‌هاي دروني کسي حواسش به بلايي که سر استقلال مي‌آمد، نبود و در نهايت اين تيم با يک پله نزول نسبت به فصل قبل ششم شد تا پرونده ليگ چهاردهم استقلال با همين رتبه و بدون کسب جام بسته شود.

اما در شرايطي که هنوز بحث واگذاري تيم مشخص نيست و هر روز گزينه‌هاي جديدي براي سرمربيگري استقلال معرفي مي‌شود شايد کمترين توقع هواداران اين باشد که مسئولان نسخه قبل را براي استقلال نپيچند و با درايت بيشتري اعضاي هيات مديره را انتخاب کنند، چرا که جلسات آنها اتاق فکر تيم است و تصميمات اين اعضا بازتاب مستقيم در درون تيم خواهد داشت.
*جام نيوز