کد خبر: ۸۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۵۸

ايراني چشم بادامي قاتل بحرين در مانيل!

ورزش سه/ نام ميثاق بهادران براي طرفداران فوتبال در ايران کاملا ناآشناست.
اين بازيکن ايراني الاصل که مادري فيليپيني دارد به دليل گل تاريخي اش مقابل بحرين تبديل به قهرمان تيم کشور فيليپين شده که البته مردمش بيشتر علاقمند به بسکتبال هستند.بهادران که روز گذشته در بازي مقابل بحرين گل دوم تيمش را به ثمر رساند سه امتياز تاريخي براي فيليپيني ها در مرحله اول مقدماتي جام جهاني 2018 بدست آورد. بهادران که 28 سال دارد متولد فيليپين است اما دو سال عضو تيم پاسارگارد بوده است.
او که با شماره 9 تيم فيليپين 33 بازي ملي دارد در مورد گلي که ديروز به ثمر رساند،مي گويد:از اينکه اولين گل ملي ام را در بازي مقابل بحرين به ثمر رساندم بسيار خوشحالم.
ميثاق که در اين بازي دو فرصت عالي گل ديگر را هدر داد از اينکه مقابل حريف ديرينه ايران هت تريک نکرده ناراحت است اما به هر حال گل او باعث پيروزي فيليپيني ها شده و همين موضوع براي او کافيست.
او به واسطه اين گل مورد تمجيد تيم فيليپين قرار گرفته است. بهادران مي گويد من بسيار خوشحالم سرمربي تيم بعد از مصدوميت يکي از بازيکنان به من اطمينان کرد و من را به ميدان فرستاد.
تيم ملي فيليپين به عنوان بهترين تيم فوتبال تاريخ سفيد و آبي پوشان نام گذاري شده است.فيليپين که در گروه Hمرحله اول مقدماتي جام جهاني حضور دارد، صدرنشين گروه خود شد. بهادران در اين بازي در دقيقه 24 به جاي شروک ستاره تيم فيليپين به ميدان آمد و در نيمه دوم و در دقيقه 50 براي تيمش گل زد.گل دوم فيليپين را هم پاتينو در دقيقه 59 به ثمر رسانددر حاليکه بهادران هم روي اين گل تاثير مستقيم داشت.تک گل تيم بحرين هم در ثانيه هاي تلف شده به ثمر رسيد.