کد خبر: ۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۶

نژادفلاح: لازم باشد از استقلال بازيکن مي‌گيريم!

  قائم مقام باشگاه پرسپوليس اعلام کرد نفرات جديد را براساس فهرست دلخواه برانکو جذب مي‌کند و اين مربي قطعا به نفرات جذب شده اعتراض نمي‌کند. وي همچنين گفت که اگر لازم باشد از استقلال بازيکن خواهند گرفت.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، محمدحسين نژادفلاح عصر امروز شنبه در محل باشگاه پرسپوليس و جمع خبرنگاران، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: با نفراتي که نشست داشتيم، مشکلي نداريم و به توافق دو سويه با آنهايي که به باشگاه آمدند، رسيديم.

وي در مورد اينکه برانکو فهرستي را به باشگاه ارائه کرده است يا نه؟، تصريح کرد: رضا چلنگر که فهرستي از جانب برانکو به ما نداده است. چند ماه با برانکو بوديم و تفکرات‌مان به هم نزديک است. ضمن اينکه از کانال‌هاي مختلف به فهرست مد نظر رسيديم و نفرات را جذب کرديم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس همچنين اضافه کرد: فهرستي که به آن عمل مي‌کنيم و طبق آن نفرات را جذب مي‌کنيم، دلخواه برانکو بوده و قطعا اين مربي اعتراض به نفرات جذب شده نخواهد داشت.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: من فقط بر مبناي تفکرات برانکو بازيکنان را براي مذاکره به باشگاه دعوت مي کنم. تک تک کساني که با آنها مذاکره کردم بر مبناي تفکرات برانکو بوده است.

وي درباره وضعيت بازيکنان خارجي پرسپوليس و احتمال جدايي آنها، گفت: من بنا ندارم ليست خروجي و ورودي بدهم. خود بازيکن بايد براي رفتن يا ادامه مذاکره با پرسپوليس تصميم بگيرد. ما ليست خروجي نداريم.

قائم مقام پرسپوليس درباره اينکه مايکل اومانا و تادئو با پرسپوليس قرارداد دارند، وضعيت آنها چه مي شود؟ گفت: بناست چيزي نگويم. اگر درباره اين بازيکنان چيزي بگويم بايد درباره بقيه هم حرف بزنم.

نژادفلاح همچنين در خصوص پيشنهاد القادسيه کويت به مهدي طارمي گفت: طارمي حتما در پرسپوليس مي ماند و تحت هيچ شرايطي اجازه نمي دهيم، برود.

وي درباره کُري خواني استقلال و پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات و اينکه گفته مي شود پرسپوليس قرار است ميلاد فخرالديني و يعقوب کريمي را از استقلال به خدمت بگيرد، گفت: زيبايي استقلال و پرسپوليس به همين کُري خواني هاست. ما صحبتي با اين بازيکنان نداشته ايم ولي اگر لازم باشد، حتي از استقلال هم بازيکن مي گيريم.

قائم مقام پرسپوليس درباره وضعيت پيام صادقيان هم گفت: ما نظر جديدي نسبت به اين بازيکن نداريم. نظر برانکو قبل از رفتن نسبت به حضور اين بازيکن منفي بود. اخيرا هم با برانکو تماس داشتم ولي در اين باره از او سئوال نپرسيدم.

نژادفلاح در خصوص اينکه امير عابديني اعلام کرده است با پول به پرسپوليس برمي گردد، تاکيد کرد: من خوشحال مي شوم هر کسي به پرسپوليس بيايد و مشکلات را حل کند. مهم اين است که هواداران خوشحال باشند.

وي در پاسخ به اين سئوال که آيا مربي ديگري به کادر فني پرسپوليس اضافه خواهد شد يا خير، گفت: بله، يک دستيار ديگر اضافه مي شود ولي هنوز روي اينکه نفر اول باشد يا دوم، توافق نکرديم. اين را بايد برانکو به ما بگويد.

قائم مقام پرسپوليس درباره پلمپ باشگاه استقلال هم گفت: من هم اين خبر را شنيدم، اينها مشکلاتي است که وجود دارد.
*مهر