کد خبر: ۸۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۵

دعوت اوباما از نتانياهو براي ديدار پس از ضرب‌الاجل هسته‌اي

 به گزارش رسانه‌هاي صهيونيستي رئيس‌جمهور آمريکا از نخست‌وزير اين رژيم دعوت کرده تا پس از ضرب‌الاجل هسته‌اي ايران براي ديدار با وي به واشنگتن سفر کند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) به نقل از رويترز، يک روزنامه اسرائيلي به نقل از منابع وزارت خارجه اعلام کرد باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا از بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي دعوت کرد که ماه آينده و پس از ضرب‌الاجل براي دستيابي به توافق هسته‌اي با ايران ماه آينده به واشنگتن سفر کرده و با وي ديدار کند.

سخنگوي دفتر نتانياهو تا کنون واکنشي به اين گزارش نشان نداده است. يک مقام رسمي که نخواست نامش فاش شود به خبرنگاران اعلام کرد که تا کنون چنين دعوتنامه‌اي دريافت نکرده است.

يديعوت آحارونوت، پرتيراژترين روزنامه صهيونيستي به نام مقام آمريکايي حاضر در وزارت خارجه آمريکا که اين خبر را اعلام کرده اشاره‌اي نکرد.

نتانياهو با انتقاد از توافق هسته‌اي آتي ايران و غرب مدعي شد که اين توافق به ايران اجازه ساخت بمب هسته‌اي را خواهد داد و از سوي ديگر با رفع تحريم‌ها ايران با دستيابي به منابع مالي به حمايت بيشتر از گروه‌هاي زير نظر خود در منطقه خواهد کرد.
*تسنيم