کد خبر: ۹۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۵

واکنش سرپرست پرسپوليس به خبر مذاکره اين باشگاه با گل‌محمدي

فارس/ سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: کنار گذاشتن برانکو و آوردن گل‌محمدي براي سرمربي‌گري پرسپوليس شايعه است و وقتي خودمان مربي داريم چرا بايد يک مربي ديگر را بياوريم؟!

علي‌اکبر طاهري در خصوص جلسه فردايش با برانکو ايوانکوويچ گفت: اين جلسه يک جلسه عادي است و قرار است ما کارهاي هميشگي و طبق روال را انجام دهيم و درباره جذب نفرات،‌چگونگي تمرينات و برگزاري اردو صحبت خواهيم کرد.

وي ادامه داد: هدف ما شاد کردن دل هواداران است و اينکه نمي‌خواهيم زياد صحبت کنيم به اين دليل است که شايد همين گزارش دادن‌ها باعث دلشوره در بين هواداران شود اما ما طبق معمول کارهاي روزانه و عادي‌مان را انجام مي‌دهيم و هيچ بحث خاصي نيست.

مسئول اجرايي باشگاه پرسپوليس و سرپرست اين باشگاه درباره شايعه کنار گذاشتن برانکو ايوانکوويچ از سرمربي‌گري پرسپوليس و جايگزيني يحيي گل‌محمدي به جاي او اظهار داشت: اين شايعات را چه کسي مي‌سازد؟ خودتان مي‌گوييد شايعه و ما نبايد وقتمان را براي شايعات هدر دهيم. هر کسي که اين شايعات را مي‌سازد خودش بايد پاسخگو باشد و هواداران مطمئن باشند که هر اتفاقي بخواهد در پرسپوليس بيفتد آن را به صورت شفاف مي‌گوييم.

وي افزود: من هيچ‌گاه دروغ نگفتم و دروغ هم نخواهم گفت. برانکو سرمربي ماست و با ما قرارداد دارد. هم برانکو و هم ما کار خودمان را بلد هستيم و چرا بايد وقتي مربي داريم يک نفر ديگر بيايد و بخواهد سرمربي شود؟! همان طور که گفتم اين شايعات فقط باعث تشويش اذهان هواداران مي‌شود و شايد دل آن‌ها بشکند که شکاندن دل مردم گناه بزرگي است و من هم عهد کرده‌ام که دل هواداران پرسپوليس را شاد کنم.

طاهري درباره جلسه فرداي او به همراه برانکو با نصرالله سجادي معاون قهرماني وزير ورزش و جوانان اظهار داشت: اين جلسه طبق روال هماهنگ شده و قرار است برگزار شود مگر اينکه اتفاق خاصي بيفتد يا اينکه دکتر سجادي برنامه غيرقابل پيش بيني داشته باشد وگرنه اين جلسه برگزار خواهد شد که يک مسئله طبيعي است. ما کارهاي خودمان را انجام مي‌دهيم و برگزاري اين گونه ملاقات معمولا زياد است.