کد خبر: ۹۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۳۰

۱۲ قسمت پايتخت ۴ ضبط شد؛ بازيگران جديد در لوکيشن جديد


الهام غفوري از انجام همزمان همه مراحل ساخت «پايتخت ۴» و ضبط ۱۲ قسمت از آن خبر داد و اعلام کرد با تغيير لوکيشن قطعا بازيگران جديدي به پروژه خواهند پيوست.

الهام غفوري تهيه‌کننده «پايتخت» درباره آخرين مراحل ساخت سري چهارم اين سريال گفت: اگر زمان و قصه ما با شرايط مهران احمدي هماهنگ شود، شخصيت بهبود در قسمت‌هاي پاياني به سريال اضافه مي‌شود. همچنين بازي هدايت هاشمي در نقش اوس موسي نيز آغاز شده است.

وي افزود: تا به حال تصويربرداري ۱۲ قسمت از سريال انجام شده است و بايد اعلام کنم قرار نيست گروه به مشهد بروند. تا انتهاي ماه مبارک رمضان هم ضبط خواهيم داشت.

اين تهيه‌کننده يادآور شد: اين روزها داستان توسط محسن تنابنده طراحي مي‌شود، خشايار الوند نيز همزمان و به روز قصه را تحويل مي‌دهد. به اين ترتيب نگارش فيلمنامه، تصويربرداري، تدوين، صداگذاري، ساخت موسيقي و تيتراژگذاري به صورت همزمان در حال انجام است.

غفوري همچنين در پاسخ به اينکه آيا «پايتخت» در پايتخت نيز ضبط مي‌شود و تغيير لوکيشن دارد يا خير، توضيح داد: با توجه به قصه‌اي که به روز نوشته مي‌شود قطعا تغيير لوکيشن خواهيم داشت. بايد ببينيم فيلمنامه ما را به کجا مي‌برد. در لوکيشن جديد هم قطعا بازيگران جديدي به پروژه اضافه خواهند شد.

مجموعه تلويزيوني «پايتخت ۴» به کارگرداني سيروس مقدم و تهيه‌کنندگي الهام غفوري محصول گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما است و داستاني ديگر از خانواده نقي معمولي را روايت مي‌کند که در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان روي آنتن خواهد رفت.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ريما رامين‌فر، نسرين نصرتي، ژانک منگ هان، هومن حاجي عبدالهي و عليرضا خمسه از بازيگران اصلي اين سريال هستند.

*همشهري