کد خبر: ۹۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۳۷۳

تصاویر : حواشی پیروزی ایران برابر لهستان

 تیم‌های ملی ایران و لهستان دیداری نفسگیر و جذاب را در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال برگزار کردند که این ماراتن را تیم ایران به سود خود پایان داد تا به یک برد ارزشمند دیگر خانگی دست یابد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۲۱ روز جمعه در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی دیدار خود را در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردند که در پایان یک بازی سنگین و نفسگیر تیم ایران با حساب ۳ بر ۲ برابر حریف خود به برتری رسید

تیم ایران ست نخست این بازی را ۲۵ بر ۲۱ برنده شد اما دو ست بعدی را لهستانی‌ها به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شدند. در ست چهارم ایران بازی برتری را ارایه کرد و ۲۵ بر ۱۶ حریف خود را پشت سر گذاشت تا کار به ست پنجم کشیده شود که این ست سرنوشت ساز را تیم ایران ۱۵ بر ۱۱ به سود خود خاتمه داد تا تیم کشورمان برنده این ماراتن والیبالی باشد. عکس های جاوید نیک پور عکاس سایت فدراسیون والیبال، برنا قاسمی عکاس ایسنا، احمد معینی جم عکاس ایرنا، محمدرضا عباسی و حسین اسماعیلی عکاسان مهر و پیما پارسایی عکاس باشگاه خبرنگاران از حواشی این دیدار را در زیر می بینید.