کد خبر: ۹۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۵۸۴

حضور فیل، به‌جای مجری مشهور برنامه BBC+عکس

 آخرین قسمت از برنامه «تخت گاز» با حضور گروه سازنده قدیمی برنامه، یکشنبه 28 ژوئن (هفتم تیرماه) پخش شد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) به نقل از دیلی میرور نوشت: «جرمی کلارکسون» مجری پیشین برنامه «تخت گاز» در صفحه توئیتر خود از طرفداران این برنامه عذرخواهی کرد.

قسمت آخر این برنامه یکشنبه 28 ژوئن از شبکه دو بی‌بی‌سی پخش شد، اما جای خالی کلارکسون در کنار «جیمز می» و «ریچارد هاموند» کاملا مشخص بود.

کلارکسون در حین پخش قسمت آخر برنامه نظرات خود را در توئیتر می‌نوشت و از طرفداران برنامه تشکر می‌کرد. او در توئیتر نوشت: «از پشتیبانی و تشویق شما در تمام این سال‌ها سپاسگذارم. بسیار غمگین و شرمسارم که برنامه اینگونه پایان یافت.»

در طول قسمت آخر برنامه، ریچارد هاموند و جیمز می، در حالی که در مقابل پیکره‌ای از یک فیل بزرگ ایستاده بودند به اجرای برنامه پرداختند. طرفداران برنامه مطمئن بودند که این فیل نماینده مجری محبوب آنها جرمی کلارکسون است.

حضور مجسمه این فیل در برنامه برای طرفداران برنامه جذابیت داشت و بسیاری از آنان نسبت به حضور این فیل واکنش نشان دادند. یکی از این افراد در توئیتر نوشت: «حضور این فیل در اتاق، ایده درخشانی بود، ساده اما درخشان».

می و هاموند نیز در طول اجرای برنامه به فیل اشاره می‌کردند و به طنز از تماشاچیان می‌پرسیدند: «فکر می‌کنید یک فیل چه ماشینی سوار می‌شود؟»

پس از پخش قسمت پایانی برنامه «تخت گاز» با حضور تیم جرمی کلارکسون، از این پس «کریس اوانز» و دستیارانش این برنامه را تولید خواهند کرد.





*خبرآنلاین