کد خبر: ۹۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۳
رويانيان:

30 ميليارد از دست سرخابي‌ها پريد!

 مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: متعجبم که چرا وزارت ورزش نسبت به تخلف سازمان ليگ اقدامي انجام نمي‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، محمد رويانيان در خصوص تغيير و تحولات در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: متأسفانه در اين يک سال و نيم آنقدر تغيير و تحولات در باشگاه پرسپوليس رخ داده که برخي مسائل و مشکلات برطرف نشده و در ثبت شرکت‌ها هنوز تکليف ما روشن نشده است. در ثبت شرکت‌ها من، پنجعلي، نژادفلاح، پروين و فروزنده اعضاي اصلي باشگاه هستيم و بعد از ما تغييري صورت نگرفته است، اميدواريم که اين مسئله هرچه زودتر برطرف شود و مسئوليتي در اين مورد بر گردن ما نباشد.

وي افزود: دو باشگاه استقلال و پرسپوليس و به خصوص باشگاه استقلال فرصت‌هاي بسيار خوب و عالي را در اين مدت از دست داده‌اند. آنها مي‌توانستند با قرارداد با ايرانسل و همراه اول حداقل 25 تا 30 ميليارد درآمدزايي داشته باشند. حالا به جاي اينکه اين دو باشگاه قرارداد ببندند سازمان ليگ اين کار را انجام داده است که اين خلاف قانون است زيرا برقراري ارتباط بين هواداران و تبليغات از جمله مسائلي است که به باشگاه‌ها مربوط مي‌شود نه سازمان ليگ.

مديرعامل سابق پرسپوليس تأکيد کرد: به خاطر کم توجهي که مديران عامل باشگاه‌‌ها دارند اين اتفاق رخ مي‌دهد و برخلاف اصول باشگاه‌هداري اعمال مي‌شود در حاليکه دو باشگاه مي‌توانستند با اين قرارداد ماهانه يک تا يک و نيم ميليارد درآمدزايي کنند و 60 درصد هزينه‌هايشان را از اين طريق به دست آورند. من اعلام آمادگي مي‌کنم که مي‌توانم هم به باشگاه استقلال و هم به پرسپوليس در اين زمينه کمک کنم تا حق و حقوق خود را بگيرند. چرا بايد اين پول به جيب سازمان ليگ برود. متعجبم که چرا وزارت ورزش در اين زمينه بي‌توجه است. من حاضرم بدون هيچ ادعايي اين مسئله را برعهده بگيرم.
*فارس