کد خبر: ۹۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۴

نتانیاهو: توافق هسته ای برای ما روز به روز بدتر می شود

 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: کشورهای بزرگ در مذاکرات هسته ای جاری بین ایران و گروه 1+5 در وین به ایران امتیازهای بزرگی می دهند و توافق هسته ای روز به روز برای ما بدتر می شود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، نتانیاهو که درمقابل کمیسیون خارجی و امنیتی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی ) سخن می گفت، افزود: به صحت گزارش های رسانه ای که از وجود موانع در مذاکرات هسته ای سخن می گویند، اعتماد و اطمینان ندارم.

وی اضافه کرد: متاسفانه باید بگویم ما فقط شاهد هستیم مطالبات ایران رو به افزایش است و در مقابل کشورهای بزرگ همواره عقب نشینی های فزاینده انجام می دهند و این نشان می دهد برای ما توافق هسته ای روند بد به بدتر را طی می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای جعلی و نخ نمای خود در باره بمب هسته ای، گفت: توافق هسته ای مسیری است که شرایط را برای تبدیل ایران به کشور بزرگ منطقه تبدیل می کند.

** خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل
نتانیاهو همچنین تهدید کرد که رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش ویژه کمیته حقیقت یاب آخرین جنگ این رژیم علیه غزه، در حال بررسی خروج از شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل متحد است.
در این گزارش رژیم صهیونیستی جنایتکار جنگی معرفی شده است.
*ایرنا