کد خبر: ۹۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۱۰

پسر سلمان حاکم است، پادشاه آلزايمر دارد


  يک فعال عربستاني فاش کرد که فرزندان "عبدالعزيز" از سوء استفاده وليعهد و جانشين او از آلزايمر پادشاه عصباني هستند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، "مجتهد" که به دليل افشاي مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسياري را در اين کشور کسب کرده است، در تويتر خود نوشت: فرزندان عبدالعزيز پس از آنکه متوجه شدند بعد از مکالمه با ملک سلمان يا ديدار شخصي با او چه اتفاقي مي‌افتد و اينکه "محمدين" (وليعهد و جانشين وليعهد) چگونه از آلزايمر پادشاه سوء استفاده مي‌کنند، عصباني هستند.

وي افزود: براي آنان ثابت شده است که پادشاه همه مسائل مطرح شده در گفتگوها و يا ديدار شخصي را چند دقيقه بعد فراموش مي‌کند، ولي مضمون اين گفتگوها ثبت شده و به محمد بن سلمان (پسر پادشاه و جانشين وليعهد و وزير دفاع) ارائه مي شود و بن سلمان کسي است که تصميم مي گيرد.

مجتهد افزود: براي آنان روشن شده است که صدور فرمان (يا پاسخ) از سوي پادشاه موضوعي ظاهري است، و تصميم گيرنده واقعي محمد بن سلمان است و اينک او را پادشاه طلايي مي نامند.

مجتهد تأکيد کرد: آنان همچنين دريافته‌اند که محمد بن نايف فقط بخشي از مسؤوليتها را برعهده دارد، زيرا فقط نسخه‌اي گفتگوهاي ضبط شده براي او ارسال مي‌شود، او هم با محمد بن سلمان درباره چگونگي فرمانها و تصميم‌ها و نحوه رساندن آنها به ديگر عموزادگان هماهنگي مي‌کند.

مجتهد گفت: از بين فرزندان عبدالعزيز؛ بندر، مشعل، عبدالرحمن، طلال، ترکي، ممدوح، عبدالاله، احمد، مشهور، مقرن اين مسأله را تجربه کرده اند، زيرا متعب و نواف به دليل وضعيت سلامتي امکان چنين تجربه‌اي را نداشتند.

وي تأکيد کرد: آنان جرأت ندارند که اعلام کنند پادشاه از نظر عقلي ناتوان است، زيرا همه آنان ترسو و مردد هستند. البته شکايت کردن نزد پاشاه نيز براي آنان فايده‌اي ندارد، زيرا او پس از چند دقيقه فراموش مي کند و پس از آن فرزندش محمد از آنان انتقام مي‌گيرد.

*العالم