کد خبر: ۹۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۹
مبلغ قراردادم را بگويم خيلي‌ها باور نمي‌کنند،

صادقيان: مي‌خواهم از نفت به تيم‌ملي برسم

 هافبک جديد تيم فوتبال نفت تهران گفت: با هدف‌هاي مهمي اين باشگاه را انتخاب کردم و مي‌خواهم بار ديگر پيراهن تيم ملي را برتن کنم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، پيام صادقيان در مورد پيوستن به نفت تهران عنوان کرد: گزينه‌هاي خوبي براي انتخاب داشتم اما خوشحالم که در نهايت به نفت پيوستم. اين باشگاه ساختار منضبطي دارد و فرصت براي پيشرفت بازيکن فراهم است. شناخت کافي از منصوريان و کادر فني نفت دارم و با بازيکنان اين تيم هم دوست هستم. فضايي صميمي در اين تيم وجود دارد و براي اين انتخاب حسابي فکر کردم.

او در پاسخ به اين سوال که مبلغ قراردادت با نفت تهران چقدر است اظهار داشت: اين موضوعي نيست که بخواهم در موردش در رسانه‌ها حرف بزنم. براي من اصلا پول مهم نبود و هيچ صحبتي در اين زمينه با مسئولان نفت نداشتم. اگر مبلغ قراردادم را بگويم، خيلي‌ها باور نمي‌کنند. پولي از نفت خواهم گرفت که اين مبلغ را 4 سال پيش مي‌گرفتم. براي من خيلي چيزهاي ديگر مهم بود و بايد از حُسن نيت مسئولان اين باشگاه و منصوريان تشکر کنم.

صادقيان در مورد جدايي از پرسپوليس گفت: ماندن در پرسپوليس دست خودم نبود و هواداران هم مي‌دانند که پرسپوليس مرا نخواست. در جدايي از پرسپوليس هيچ نقشي نداشتم و بارها گفتم که دوست دارم بمانم. عاشق اين تيم وهوادارانش هستم و خواهم بود ولي فکر مي‌کنم اين موضوع براي خيلي‌ها روشن است که چگونه از پرسپوليس جدا شدم.

صادقيان در مورد اينکه فکر نمي‌کند حتي با آمدن به پرسپوليس در ليست سياه تيم ملي و کي‌روش باشد گفت: من در ليست سياه کي‌روش نيستم و يکي از هدف‌هايم اين است که به تيم ملي برسم. در اين فصل فقط مي‌خواهم به فوتبال فکر کنم تا خيلي چيزها را ثابت کنم.
*تسنيم