کد خبر: ۹۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۰

رويترز: ظريف شايد فردا به تهران برگردد

 رويترز به نقل از يک مقام که نام و مليتش را مشخص نکرده گزارش داد که «ظريف وزير خارجه ايران احتمالا روز جمعه به تهران برود البته اين موضوع هنوز تاييد نشده است».

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، يک خبرگزاري غربي از احتمال سفر وزير خارجه ايران به تهران در روز جمعه(فردا) خبر داد.

در حالي که مذاکرات هسته‌اي ايران و گروه ۵+۱ براي رسيدن به توافق نهايي همچنان در وين ادامه دارد، دقايقي قبل وزير خارجه انگليس خود را به محل مذاکرات وين رساند.

در همين ارتباط خبرگزاري رويترز در خبري کوتاه به نقل از يک مقام که البته به مليت و نامش اشاره‌اي نکرد، از احتمال بازگشت وزير خارجه ايران به تهران خبر داد.

اين خبرگزاري انگليسي گزارش داد که فردا جمعه احتمال بازگشت محمدجواد ظريف به تهران وجود دارد البته اين سفر هنوز قطعي نشده است.

از سوي ديگر به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به وين، وزير خارجه ايران امروز در بالکن هتل محل مذاکرات گفت که قرار نيست به تهران برگردد.

محمدجواد ظريف در بالکن هتل کوبورگ در خصوص اينکه روند مذاکرات چگونه است؟ گفت: مذاکرات رو به جلو مي‌رود و بايد اميدوار باشم. وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اينکه آيا قرار است به تهران برويد؟ گفت: خير.

وزير خارجه ايران پيش از اين در سفري کوتاهي که از وين به تهران داشت، آقايان علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي و حسين فريدون دستيار و مشاور رئيس‌جمهوري را با خود به اتريش برد.

*فارس